Rabu, 22 Julai 2015

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB






HARi HAR

AKHi

SAEKO

NAJiB




Datuk from 1MDB-linked company second person remanded 


Pengarah urusan Ihsan Perdana direman bantu siasatan 1MDB


Datuk Dr Shamsul Anwar Sulaiman ditutup mukanya ketika dibawa ke Mahkamah Majistret di Putrajaya pagi tadi bagi mendapatkan perintah reman. – Gambar The Malaysian Insider oleh Nazir Sufari, 22 Julai, 2015. - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/v#sthash.xqneyDFN.dpuf

KAH KAH KAH



--------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Komputer tak tangkap sakali ka

Awanama berkata...

Kah..kah...kah... Sandiwara lagi. Aku rasa yang kena tangkap tu Azilah Hadri. Lakon semual sebab penjara dah penuh.kah...kah...kah... Buka la sarung muka tu bagi satu Malaysia tengok muka pembodek Najib Jibbon.kah...kah...kah....

Awanama berkata...

Apa nak jadi Melayu Melayu ini

Nak jadi Bilionaire biar lah cara betul macam Donald Trump nun

Tak takut Seksa KUBOR ke???

Awanama berkata...

Tangkap ekor buat apa...nak tau tangkap la kepala dia!!!!

Awanama berkata...

ini nak tunjuk kata dah buat kerja la ni?
bagi media tunjuk si anu kena tangkap si anu kena gari
walhal kepala bana yang penyamun tak mahunya diheret sekali

tak habis2 nak menipu.
kalau betul kerja kerana nak tegakkan kebenaran, kerana lillahi ta'ala,
mesti tunjuk muka penyamun tu. tutup buat apa. tangkap sekali malaon najib tu