Sabtu, 12 September 2015

MENUNGGU MASA SAHAJA





KOMENTAR

kes pembunuhan altantuya
sama saperti duit 2.6 bilion
tidak akan pergi pergi
sahingga najib lungkup

ketika anak muda ke jalan raya
menurunkan suharto  di jakarta
kes demi kes berlaku
rasuah bertapok tapok
anak suharto tut tut
anak suharto tommy
merembat harta negara
bagitu juga kes bunuh
hilangnya wuji tukul
kes pembunuhan MUNIS
pejuang hak asasi 
yang amti diracun
dalam kapal terbang
semua ini adalah peluruh
untuk digunakan untuk menghasut
anak muda turun ke jalan raya

pekara yang sama sedang berlaku
najib diserang dari dalam
najib diserang dari luar
ini proses penapaian
macam tapai kita tunggu
untuk betul betul masak ranum
kemudian kita terranjangkan

hukum sejarah tidak berubah



LIHAT DISINI:
http://www.aljazeera.com/programmes/101east/2015/09/malaysian-govt-responds-al-jazeera-investigation-150908140117467.html 



Pembunuhan Altantuya terlalu ‘aneh’ untuk diendahkan, kata wartawan Al-Jazeera


Najib Razak terpaksa berdepan dengan kontroversi sedekad lamanya apabila satu dokumentari siasatan tentang pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaaribuu menggali semula semua kaitan dengannya, mangsa dan lelaki yang disabitkan bersalah.
Dalam program 25 minit itu, wartawan Mary Ann Jolley membawa penonton ke dalam kontroversi yang dahulunya hangat dan saga Altantuya yang penuh dengan elemen seks, skandal kewangan, keganasan dan konspirasi.
Altantuya dibunuh pada Oktober 2006, dan mayatnya diletupkan dengan bahan letupan tentera.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pembunuhan-altantuya-terlalu-aneh-untuk-diendahkan-kata-wartawan-al-jazeera#sthash.cNPQDTrL.dpuf

KAH KAH KAH
woit
ini mesti kerja yahudi
ini mesti kerja media barat
ini mesti kerja ajen asing
kah kah kah
ini mesti geng anwar ibrahim
yang susun wartawan ini datang
ini mesti kerja pembangkang
yang jadi alat al-jazeera
kah kah kah

NOTA:
al-jazeera bukan tok arab punya?

AL-JAZEERA

-----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Al Jazeera bukan Arab punye ke????

Ali Baba jugak ke????

Tapi Mat Bahalol tak kenal TUYA

Kabommmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!

Tanya SIRUL siapa TUYA kan senang.

Chabut.... Chabut.... Chabut.....

BON BON datang!!!!!!!!

Awanama berkata...

Hah!!!!!!

Bebudak Qatar pon dah boring dengan Mat Bahalol.... Habis lah!!!!!

Al Jazeera Media Network is a Middle Eastern multinational multimedia conglomerate, and is the parent company of Al Jazeera and its related networks. The chairman is Sheikh Hamad bin Thamer Al Thani, a member of the ruling family of Qatar. Wikipedia

Panglimo potaseh berkata...

Al Jazeera kato .. Razak Bagindo pul der teriger .. apo makno eeaa tu .. den bahso omputeh ni tak boborapo ghoti .. I no good ingelis.

Razak Bagindo hawau yu .. i no yu ezi (sonang) now, git big komisen after sel kapasolam .. samor kontrak reper kapasolam .. dat wat i dongar perom Al Jazeera .. u don fogit Najib, he also ezi .. eat alot op komisen. Komisen hiyer komisen there .. Najib say Chedet mani is king .. so Malaysia hav ten king now .. so wen yu wan to kambek Malaysia, ada berani ke.

Awanama berkata...

sejak.bangkai nie ambil alih secara paksa dari pak lah musibah demi musibah menimpa malaysia...sialnya anak kerana hukum guna ilmu hitam sampai terus kekal kuasa...kah kah kah...selagi lagi semua ini ada.....malaysia akan masuk.lubang taik.... hancur kerana sapuman dan geng terlalu ramai dan terlalu tamak untuk.penuhkan poket mereka.....kah kah kah