Isnin, 5 September 2016

APA ITU BOHONG SUNAT




BOHONG SUNAT BOHONG WAJIB
Haha.. aku tengah kunyah kacang.. habis tersembur ke screen komputer.. Pd ahli2 PAS, tok2 guru yg mengajar Quran dan Hadis juga segala bagai kitab2 agama ini, tok2 guru tidak pandai berbohong. Malah tidak pandai berbuat dosa. Jika berbohong pun, ianya menjadi bohong sunat dan bohong wajib. 


Bohong sunat mendapat pahala jika dibuat, ditinggal x dpt pahala. Berbohong wajib pula adalah mendapat pahala dan wajib dibuat, jika tinggal berbohong = berdosa besar. Oleh kerana terlalu banyak amal baik dibuat, dosa berbohongnya adalah kecil dan sedikit (jika ada). X luak pun pahala yg dihimpun saban tahun. Ini reason pun, dah valid benar dah tok2 guru PAS ni. 

Tu blom dikira pahala setiap hari dan setiap malam mendapat pahala LAILATUL QADR!! Perbuatan tok2 guru ini semakin suci dan memurnikan lagi pahala yg dikutip setiap hari setiap saat. Ada ko boleh buat?? Mmg masyarakat biasa susah nak paham bila org dah kena candu ni. Taik tok2 guru boleh dibuat pil kuat ingatan utk anak bini. Untuk on GENG EMPAT SAKSI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/5/16




--------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih...

dulu kemain lagi sekalian balachi, baruah dan penchachai pak tt teghoyak "Mahafiraun"
"Mahazalim" segala bagai baq hang...

sekarang "namoon lowbhang heydhong moo thathap manjadey phoojaann hatey koo"...

kih kih kih...