Sabtu, 30 Jun 2018

BAIKI PDRM






BAIKI

PDRM
Nak reformasi polis bukan kerja mudah. Malah paling mencabar. Minta maaf, muhyiddin bukan orangnya. Siapa yg benar2 mampu? on 
PDRM - MUSTAHIL TAK TAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/29/1




-----------------

2 ulasan:

albert magic berkata...

tukarkan mahyuddin dengan gobin singh deo

Unknown berkata...

Kerajaan Pakatan Harapan akan melantik Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Bukit Aman,Datuk Amar Singh Ishar Sigh sebagai senator selepas bekas PM rejim Najib berjaya dihadapkan ke mahkamah.Difahamkan beliau juga akan dilantik sebagai Menteri Dalam Negeri bagi menggantikan Tan Sri Muhyiddin.
Ini berpunca akibat kegagalan pihak PDRM mengawal seorang penjenayah yang amat dikenali umum walaupun penjenayah itu dalam keadaan lemah ketika dirawat disebuah hospital.Antara sebab lain adalah disebabkan persoalan orang ramai yang mempertikaikan tugas anggota polis yang mengawal penjenayah terbabit ketika sedang mendapatkan rawatan di hospital berkenaan.Persoalan yang menjadi pertikaian itu adalah KENAPA PENJENAYAH ITU TIDAK DIGARI PADA KATIL HOSPITAL?TIDAKKAH WUJUD KEBIMBANGAN ANCAMAN KESELAMATAN TERHADAP PETUGAS-PETUGAS HOSPITAL BERKENAAN?
Selain itu,penggantian jawatan ini juga adalah bagi memastikan kerjasama yang baik dan kukuh antara PDRM dan SPRM bagi membanteras jenayah-jenayah politik dan jenayah-jenayah 'kolar putih' yang lain.Segala jenis jenayah yang berlaku dalam masyarakat seperti rompakan,sendikit dadah,rogol dan sebagainya AKAN DIBASMI SERENTAK DENGAN ITU bagi MENJAMIN KEAMANAN dan KESEJAHTERAAN hidup seluruh masyarakat MALAYSIA BAHARU.
Namun,sebelum artikel ini diterbitkan PENULIS telah mengakui bahawa BERITA INI ADALAH PALSU sebelum dapat dinafikan oleh pihak kerajaan Pakatan Harapan.PENULIS juga ingin memohon maaf atas kekhilafahan ini dan tidak berjanji akan mengulanginya lagi.