Rabu, 24 Jun 2020

MADEY TERUS MELAWAN






MADEY

TERUS MELAWAN 


Saya perlu cari jalan lain untuk jadi PM – Dr Mahathir


PETALING JAYA – Dengan penolakan PKR terhadap cadangan gandingan Mahathir-Anwar, Dr. Mahathir Mohamad mengumumkan pengunduran daripada Pakatan Harapan + (PH+) selain tidak mahu lagi berbincang dengan PKR.

Walaupun menolak perundingan dengan Anwar Ibrahim dan partinya, Dr. Mahathir bagaimanapun akan mengekalkan hubungan kerjasama dengan DAP dan Amanah, dua parti PH yang menyokong beliau sebagai PM.

Apabila ditanya Sinchew Daily mengenai kemungkinan kerjasama dengan PKR, Dr. Mahathir dengan tegasnya berkata: “Tidak, saya rasa saya akan berundur.”

“Saya tidak mahu bekerjasama dengan beliau (Anwar) kerana beliau tidak mahu bekerjasama dengan saya. Saya perlu mencari  jalan lain untuk menjadi PM, mungkin ada lagi cara lain.


JENG JENG JENG

MADEY CARI 

JALAN LAIN

JENG JENG JENG

KITA TUNGGU

DAN LIHAT

JALAN LURUS

JANGAN 

BELOK BELOK

AMIN

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DAP+Amanah+GPS+Warisan+Blok Azmin+ ahli PKR yang berpaling tadah ..betual tak TT? Kah! Kah! Kah!