Selasa, 28 November 2023

KES BEREBUT BURIT




Polis tahan 6 lelaki merusuh tanpa senjata di Sungai Petani


POLIS menahan enam lelaki kerana merusuh tanpa senjata dalam kejadian di hadapan sebuah hotel di Jalan Padang Temusu, Sungai Petani petang semalam.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda ACP Zaidy Che Hassan berkata kejadian dipercayai berlaku kerana seorang lelaki yang menjadi mangsa pukul berusia 42 tahun, dipercayai mempunyai hubungan sulit dengan isteri salah seorang lelaki yang ditahan berusia 33 tahun.

“Kira-kira 1 tengah hari semalam, polis menerima panggilan daripada seorang lelaki yang memaklumkan dia ternampak sekumpulan lelaki memukul seorang lelaki, di hadapan sebuah hotel di Padang Temusu.

“Polis menahan semua lelaki yang terlibat termasuk seorang lelaki yang dipukul yang mengalami kecederaan luka ringan di bahagian kepala, muka, dan paha kiri. Tiada sebarang senjata digunakan dalam kejadian ini,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Zaidy berkata ujian saringan air kencing ke atas kesemua yang ditahan mendapati, mangsa serta dua lagi suspek masing-masing berusia 16 dan 33 tahun, positif dadah.

Tambah beliau, semakan juga mendapati selain remaja terbabit, semua yang ditahan mempunyai rekod jenayah lampau berkaitan dadah dan jenayah.

“Lima daripada enam yang ditahan direman empat hari bermula hari ini sehingga 1 Dis, manakala remaja berusia 16 tahun yang terlibat direman sehari,” katanya yang turut menyatakan kes disiasat mengikut Seksyen 147 Kanun Keseksaan. – Bernama, 28 November, 2023.

WOIT

MASIH ADA LAGI

KES BEREBUT BURIT

KAH KAH KAH

SILA MAKLUM

DI INDIA ADA

300 JUTA 

BURIT SEGAR

AMIN

DI CHINA MERAH

ADA 400 JUTA

BURIT SEGAR

AMIN

DI UKRAINE ADA

5 JUTA BURIT

SEGAR & LAMA

AMIN

HAL BURIT

TAK PERLU GADUH

DI CHANGKAT BB

ADA BURIT 

INTERNASIONAL

AMIN

ADA 50 RM BOLEH

DAPAT 1 BURIT

DUA PEHA

 AMIN

DALAM INTERNET

ADA MELAMBAK 

TAK PERLU 

GADUH GADUH 

AMIN

KHALAS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mujur bukan bulan ramadhan kalau tidak nipis pahala puasa gwa
Amin

Tanpa Nama berkata...

Ini baru betul budak koleq, otak blues enjoy menjoy burit dan pelir bukan hal2 boring Hamas, Zionis, Perang, Mati dsb

Yg iklan Hamas tu cover up je jiwa reactionairy, kaki kecut tadak telor, cabut lari takut dgn lokap.

Tukar Tiub adalah budak koleq gay muka pun mcm Freddie Mercury ketua gay dulu. Tukar Tiub dah tayang bontot diSoho masa cabut lari dulu mcm menantu Abah.

Tanpa Nama berkata...

Bila air dah naik kepala, datang la gila kau, habis gambar burit semua kau siar. Kita orang ni komen mencarut sikit² pun kau tapis.