Sabtu, 16 Mac 2013

ZAHID LAWAN HISHAM - MUHYIDDIN LAWAN NAJIB





  KOMENTAR TUKAR TIUB
dari dua berita ini
jelas kelihatan ada persaingan
antara zahid hamidi
dengan
hishammuddin hussein

tentera kata lain
polis kata lain

zahid mewakili tentera
hishamuddin mewakili  polis

zahim tim muhyiddin
hishammuddin tim najib
KETUA PENGGANAS BABUT LARI
Kota Kinabalu: Ketua pengganas, Agbimuddin Kiram, dipercayai melarikan diri ke selatan Filipina dan meninggalkan pengganas lain untuk berdepan pasukan keselamatan di kawasan operasi Ops Daulat.

Panglima Angkatan Tentera Malaysia (ATM), Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin, berkata adik Jamallul Kiram III itu tidak mungkin berada di kawasan operasi pembersihan dalam gugusan Labian di Tungku, kerana pasukan keselamatan tidak menemui sebarang petanda kehadirannya.

POLIS: TIADA BUKTI AGBIMUDDIN BERJAYA MELARIKAN DIRI

KUALA LUMPUR, 16 Mac — Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hamza Taib berkata tidak ada tanda yang membuktikan ketua militan Sulu, Agbimuddin Kiram, telah melarikan diri ke selatan Filipina.
Katanya sehingga kini polis tidak mendapat sebarang petunjuk menyatakan Agbimuddin yang mengetuai pencerobohan bersenjata ke atas Lahad Datu telah berada di ... 




KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAK TIPU.... BUAT LAAAA BETUL BETUL.... kah kah kah...

kah kah akh...RANCANG BAIK BAIK... kah kah kah...

kah kah akh... CAKAP SATU HALUAN.... kah kah kah...

kah kah kah...BARU ORANG RAMAI PERCAYA.... kah kah kah..

PUNCA  MASALAH


------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Dalam dunia karyawan filem...kalau bayar lebih....hasilnya akan jadi bermutu....kalau bayar ciput......silap haribulqn finas tak luluskan.........SO KENA BAYAR LEBIH LAH BAGUS....SIAPA YANG MEMBAYAR.....KITA KITA YANG BODOH NI LAAAAAAAA.....HAHAHAHAAHAHA

insafdoh67 berkata...

kah.kah.kah.. Biol...Biol...Biol... Otak puok ni... Cakap Merapu ni. Mane satu nok pakai ni... Pening rakyat mikir.. Nipu pulok ke... Kih.kih.kih..