Sabtu, 16 Mac 2013

TUKAR TIUB MEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS




 GUGURNYA SAEKOR DATUK


KERETA PLAT PALSU

siapakah jual plat kereta palsu
dengan harga 175.00 RM

siapa dia menggatal dan menggaru
dengan janda berumur 18 tahun
mak janda yang mengaku artis

siapa dia cuba menggoda artis janda 18 tahun ini
dalam  sebuah hotel

betul kah datu jamal tuan punya 
sekinchan ikan bakar ini seorang datuk
apakah ini juga datuk  anigerah sultan  sulu?

betulkah datuk jamal ini
seorang penari yang menari 
mengoyang punggung di hadapan rumah ambiga

akhirnya datu ini terbonggeng
kah kah kah

TOLONG JANGAN 
FITNAH PENIAGA BUMIPUTERA
jangan tabur fitnah dan tohmah
jangan dengki dan dongkey

----------

15 ulasan:

Awanama berkata...

Kat mana lagi ada skingchang ikan bakor kat m'sia nih?

menjadi betoi boikot demer nih....
tahniah

kalu boikot restoran mamak, meloya, Hairan pun buat macam ni, aku pecaya sumanya akan bangkrap dengan mengejut

batuApi berkata...

Bro, bila nak boikot restoran mamak. Pemboikotan yg ada skg tak cukup berkesan, sbb tu puKIMMAk berani taja amno PRU13.
Kena kempen boikot lebih agressive bro.

Awanama berkata...

Tasha Shilla!

Ramon berkata...

si jamal ni ade jugak bukak kedai 1malaysia kat setiawangsa...ada saksi saheh nmpak pengutip hutang cari dia kat kedai tu...mengamuk mintak si jamal ni bayar utang...tp dia takde kat kedai tu...pekerja dia yg trpaksa mengadap pengutip hutang tu...cita ni dlm ujung bln lepas.sekian!

Awanama berkata...

Ada tak formula2 baru untuk terus memBOIKOT restoran2 MAMAK. Kalau aku lalu pada hujung minggu memang ramai orang2 kita masih lagi berkunjung ke MAMAK nih. Usaha memboikot masih tak berkesan!

Awanama berkata...

mamak susah nak boikot la. kedai dia ja yang 24jam meniaga. tak kira bulan puasa atau sembahyang jumaat.

Awanama berkata...

Ini Latok Jamal @ Mamat Badigol bin Bangang...dah lupa peribahasa melayu yang menyebut...

"Buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali"

dia ni pikir kalau dok sapu bontot geng UMNONGOK akan dapat bantuan, tapi hakikatnya UMNONGOK pun dalam nazak...KOH..KOH..KOH...

jadi ini peringatan untuk semua...jangan buat perangai hero yang keterlaluan sampai termakan diri yaaa.....nanti soru misss ohhhh....

Awanama berkata...

Bro...
Artis m'sia pun banyak dpt dato dari sulu....dulu.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Nak boikot mamak senang....duduk berjam jam minum teh secawan.....makan tak yah....ada mandram...kalo perkerje eh macam pukimak je daring kito...ludah je muko kasta randah tu kek situ.....tu...live je ludoh....hahahhahaha....aku dah 3 tahun tqk minum kedai mamak....baik minum barbican....boleh ek macam minum beer....hahahahahha....

Awanama berkata...

ikan bakar sekinchan di bandar baru bangi sudah tutup! yeah!

Awanama berkata...

ikan bakar sekinchan kat desa tun razak pun dr tahun lepas dah bungkus...

Awanama berkata...

23 hari penceroboh bersenjata dtg-berunding....
akhirnya kemampuan umngoookk hanyalah
mendakwa n menyerang pembangkang,
dakwa n hantar gangster serang tian chua
skrg nak dakwa anwar...
umno apco israel laknatullah!!!

tak berani kah buat pendakwaan kpd kiram
cakap nak ekstradisi
dh sebulan lebih
toktok ez no aksion...

Awanama berkata...

Ikan Bakar Sekincan kat MITC, Melaka
pon dah ditutup.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Dekat desa tun razak pun totop.....hahhhahaa

Awanama berkata...

Padan muka si datuk sekenching ikan bakar ni...kuat sgt kenching kn dh kna bakor kahkahkah..