Isnin, 15 April 2013

TIDAK ADA SIAPA BOLEH MENGGANTI




NOTA
yusmadi akan ke new york
untuk memberi nasehat kepada
obama dan bush tentang
straterji membeli buku
kah kah kah

RAKYAT  PANDAI
BERDEMO

Anwar 'pilih bulu' di Balik Pulau,Yusmadi nekad tanding bebas.

Penyandang kerusi parlimen Balik Pulau Yusmadi Yusoff mungkin mempertahankan kerusinya sebagai calon bebas selepas digugurkan dari senarai PKR.

 Ketua umum PKR  Anwar Ibrahim pada minggu lalu menamakan Muhd Bakhtiar Wan Chik sebagai calon PKR untuk kerusi tersebut dan tidak mengumumkan sama ada Yusmadi akan bertanding sekali lagi. Yusmadi dalam ucapannya kepada sekumpulan penyokong pada malam tadi berkata lambang parti yang akan digunakannya itu masih tidak dapat dipastikan, dan beliau akan meminta pendapat warga Balik Pulau sekiranya akan benar-benar bertindak demikian.

Beliau akan membuat keputusan selewat-lewatnya pada 19 April, sehari sebelum tarikh penamaan calon. “Mereka juga bertanya kepada saya bagaimana mereka dapat bincang dengan pemimpin tertinggi parti untuk menyatakan pandangan mereka," katanya. Selain para penyokongnya, turut hadir di kalangan 300 orang itu ialah anggota PKR, sekumpulan lelaki dengan baju Pekida, Umno, Gerakan dan Parti Rakyat Malaysia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TOLONG JANGAN BUAT FITNAH.... kah kah kah..

kah kah kah...MUSTAHIL YUSMADI AKAN TANDING BEBAS... kah kah kah...

kah kah kah... TAK ADA SIAPA PERCAYA YUSMADI  AKAN TANDING BEBAS... kah kah kah..

kah kah kah...MANA MUNGKIN TANDING BEBAS.... kah kah kah..

kah kah akh... EMAK YUSMADI KATA JANGAN TANDING... kah kjah lah..

kah kah akh....TAK CAYA TUNGGU DAN NANTI... kah kah kah

SEBUAH BUKU
HISHAMUDDIN RAIS

---------

6 ulasan:

Awanama berkata...

tentu dia matang utk buat keputusan!

Qaseh Bonda berkata...

Biasalah PKR pun perangai macam ala-ala UMNO jugak.

Maklumlah banyak yang asainya orang jahat, tup2 boleh jadi orang kanan anak pak braheng.

Sapa nak dengar sora rakyat. Calun kami direstu tok guru pun Anwar sikit tak pandang.

Bimbang Anwar kuat dipucuknya saja, Dicabang, tambah2 diperdu tunggu nak rak rak rghoom...



Sapiee Hamid berkata...

Kwn dari Marudi Komen,
Saudara Yusmadi yang dihormati,Setiap Kejadian ada hikmahnya yg penting kita tumbangkan BN ingat Sejarah Khlid-al-walid walaupun di lucut menjadi penglima perang tapi masih berjuang dgn penuh semangat!!! Ingatlah yg penting PR mesti menang!!!!Saya sangat2 percaya saudara perjuang sebenar...

Awanama berkata...

yusmadi,

aku sokong parti, aku tak sokong individu. sorry bro!

kalau kau jadi calon bebas, aku takkan undi kau..

hehehe kacau daun ah!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Yusmadi .......satu jer....tak terpilih....kerje macam biasa......kalau tanding bebas....you are out....pkr bukan pemimipin yang penting tapi polisinya yang cuba diadaptasikan agar menjadi realiti......kerje macam biasa...your hero...tanding bebas...you out all dibawah.tingkiu.....lawyer takan tak bley tingkiu.

Awanama berkata...

Aik...jawatan MB pun dah jadi mcm geran tanah... ada pemilik2 tertentu dan dibayar cukai tahunan?...