Sabtu, 14 Disember 2013

USTAZ ZIKIR DAN ZAKAR





NOTA
afrika selatan ada ustaz zakir naik
di malaysia ada ustaz zakar naik
kah kah kah

  • KDN minta Mat Sabu tampil kemuka bukti bukan Syiah
  • Pegawai Agama Kementerian Dalam Negeri (KDN) Ustaz Zamihan Mat Zain Al Ghari berkata Mohamad Sabu juga perlu berhujah secara ilmiah bagi menafikan 10 bukti yang dikeluarkan KDN kelmarin yang mengaitkannya dengan fahaman syiah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..... LAWAK GILA... kah kah kah..

kah kah kah..KAMU YANG TUDUH.... kah kah kah...

kah kah kah...KAMU WAJIB BUKTIKAN TUDUHAN.... kah kah kah..

kah kah kah...BILA KAMU MU BAWA BUKTI ... kah kah kah..

kah kah kah..BUKTI LAWAK GILA... KAH KAH KAH.... kah kah kah..






-----------

8 ulasan:

Qaseh Bonda berkata...

Kesian kat KDN. Banyak lagi kerja nak kena buat dah nak kena dok layan kelambu Mat Sabu.

Macamlah KDN tak tau siapa bersalah. Cubalah kementerian tidak terikut-ikut dengan rentak ahli politik. Boleh ke tidak?

Sia-sia saja pakat jadi orang profesional alih2 tidak berdaya nak lawan cakap menteri.Dok ikut serupa lembu kena cucuk hidung. Depa pun manusia jugak bukannya Tuhan..

Orang melayu, tambah-tambah orang gomen kena berani kerana benar. Lainlah kalau orang profesional pun dok gila angkut duit haram. Tak cukupkah dengan gaji, pangkat dan darjat??

Ingat sama pada arwah2 yang dok doa bagi anak-anak yang pakat tua bangka dah sekarang ni supaya berjaya didunia dan diakhirat. Pakat-pakatlah bekerja merealisasikan impian rakyat jelata.

Dah jadi orang gomen dok berpaling tadah pulak kat rakyat. Menteri tu apalah sangat. Habis 5 tahun goyanglah nasib. Buat baik rakyat suka...buat jahat tengok2lah sendiri.

Tuan2 dan puan2, datuk2 dan tan sri2 tu yang separuh hidup dihabiskan dalam bekerja. Tanya diri tu dulu aku kerja ni untuk siapa?? Rugilah mati bawa pulang tangan kosong. Takut kat menteri dari takut kat Allah.

Mat Sabu Syiahka, wahabi ka, Arkam ka,mana kita tau!! Semua tau Mat Sabu orang melayu, orang Islam dan bergelar haji.

Dalam hati pun nak korek tanda dah tak percaya dengan tuhan ka orang KDN oiii!!

Korek hati sendiri tu dulu sejauhmana dah kita hidup.

Tanggungjawab KSU nak didik anak buah gomen tu jadi macamana?

Tak pasal2 Zakir Naik dapat ratusan ribu dari kerajaan Malaysia. Penasihat ugama kita dok buat apa??

Ustaz kita dok nak selesai Syiah mat sabu sampai kiamat pun tak jumpa lagi.

Cermin anak ada pada ibu. Cermin orang gomen ada pada ksu. Cermin rakyat ada pada PM.

Kesian pada nyonya Mansor!!

Matrojak berkata...

Tak payah tunjuk bukti... biarkan ajer... tengok apa tindakan mereka. Apakah mereka akan menzalimi Mat Sabu??

Awanama berkata...

Tu la kerja rasmi ostst KDn. Tuduh orang. Lepas tu mintak orang dituduh kemuka bukti.

Ni memang kerja ostat lancau!!
standard ostat kahzim

Awanama berkata...

saman lagi sempoi...kalau nak berhujah jgn malukan mat sabu sebelum ni....kah kah kah...woit..nak tanya ni...jgn marah...mufti mana yg confirmkan mat sabu shiah..?

Unknown berkata...

Maka pada hari ini, Kami biarkan engkau (hai Firaun) terselamat dengan badanmu (yang tidak bernyawa, ), untuk menjadi tanda bagi orang-orang yang di belakangmu (supaya mereka mengambil itibar) dan (ingatlah) sesungguhnya kebanyakan manusia lalai daripada (memerhati dan memikirkan) tanda-tanda kekuasaan Kami!” (Yunus: -92)

Awanama berkata...

ustaz pukimak....
jenis makan taik.......
kah...kah...kah....
apa punya poyo buta perut.....
haramjadah....

Manchur8a candidate berkata...

Kakakkakakaka......patut aku berak...akulah yang flush....kakakkaa ....KDN malaise ni pulak.....dia berak dia suruh jakim flush......hahahaha....baru betul...ini baru pecacai tua angkat najis....hahahhaha.....lalu p.ramlee pun nasihat...dey aney...pasal taik pun mau gaduh kah...kasi angkat itu taik cucilah...ini sudah jam 3....semua orang mau tidur..besok mau kerja...sudah..pigi tidur...jakim jawap...adeyyyu..tengok...ini hamidi dia kapla ada batu dalam....hahahahhaha.....poyo lah kau hamidi...pergi mamposlah....atau pi la mam......hHahahahahah

Awanama berkata...

baru tambah ke apa "Al-Ghari" tu? haha