Isnin, 27 Januari 2014

TURUN TURUN TURUN





KOMENTAR TUKAR TIUB
jika ttpa di tanda tangani
jika gst di teruskan
maka orang ramai akan turun ke jalan raya


TURUN TURUN
 

Tetap berhimpun jika harga tak turun

BUTTERWORTH - Bantahan aman akan diadakan di lokasi-lokasi terpilih setiap bulan sehingga 1 Mei hadapan sebagai tanda protes selagi harga barang masih tidak turun.

Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli berkata, bantahan itu akan berterusan selagi Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) tidak dihapuskan dan harga barangan keperluan rakyat tidak diturunkan.

“Satu perhimpunan besar-besaran akan dibuat di ibu negara pada 1 Mei dan semua rakyat diminta turun berikan sokongan bagi memastikan suara kita didengari pemimpin.

“Perhimpunan ini tidak ada kena mengena dengan peristiwa 13 Mei seperti yang didakwa sesetengah pihak, malah berjalan lancar dengan kerjasama semua pihak,” katanya ketika menghadiri Himpunan Turun 2.0 di hadapan pintu masuk pusat beli-belah Sunway Carnival, semalam.

ANAK ANAK MUDA

BERSEDIA

KE JALAN RAYA

1 MEI 2014

------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

NEGARA KOMUNIS CHINA HANTAR KAPAL PERANG DI PULAU JAMES SHOAL DEKAT SARAWAK SEBAB KAWASAN TU BANYAK MINYAK.

SI CHINA KOMUNIS PULAK NAK JADI MACAM US KAPITALIS PERANG ORANG ISLAM REBUT MINYAK.

KEPADA PENYOKONG KOMUNIS & SOSIALIS DI MALAYSIA, KAMU SUDAH TERTIPU. PERANGAI KOMUNIS SAMA DENGAN PERANGAI KAPITALIS.

JADI LA LAGI TALI BARUT KOMUNIS CHINA.

Tanpa Nama berkata...

Saya sebagai rakyat biasa tidak bersetuju kerajaan tandatangani perjanjian ttpa.Perjanjian ttpa itu melibatkan negara luar dan saya bayangkan kita tak mampu selesaikan masaalah dengan negara luar suatu hari nanti bila ada masaalah dan akhirnya rakyat yang menjadi mangsa.Kalau perjanjian dalam negara bolehlah kelentong dan putarbelit tak kisah berapa perjanjian 10,18 mahupun 20 perkara perjanjian.Negara luar tidak akan terima penyelesaian cap ayam cap kangkung.....kah...kah...kah