Sabtu, 1 Mac 2014

JADI TAMU ALLAH DAHULU







SIAPA BERAK
DIA LAH BAU KENTUT
kah kah kah


Sah: Khalid cabar Azmin dalam pemilihan PKR

Nampaknya keretakan dalam PKR semakin meluas apabila Menteri Besar Selangor,  Abdul Khalid Ibrahim mengumumkan malam ini akan mencabar Azmin Ali bagi jawatan timbalan presiden PKR dalam pemilihan pucuk pimpinan parti itu.

Bagaimanapun, katanya, kempen untuk jawatan tersebut akan bermula selepas pilihan raya kecil DUN Kajang.

Katanya, ia kerana beliau tidak mahu dilihat mengutamakan diri daripada parti
.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... BIJAK BIJAK BIJAK... kah kah kah..

kah kah kah.. TAPI SEBELUM BERTANDING... kah kah kah..

kah kah kah.. KENA PERGI UMRAH DULU... kah kah kah..

kah kah kah...MINTA AMPOOOON... kah kah kah...

kah kah kah.. BERSIHKAN DIRI DALAM KES RASUAH... kah kah kah..

kah kah kah... DAH SUCI... BARU BERTANDING... kah kah kah



-----------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Sapa la agaknya yg boleh jadi pemimpin????

Awanama berkata...

Sahak nak jadi Timbalan Presiden PKR huhuhuhu negeri selangor dia nak jual dengan UMNO nanti PKR pun kena jual....cakap pun gagap...konon dah mengendali GLC..woi mamat kalau setakat GLC kerajaan sapa pun bolih duit banyak...
kalau ada orang PKR nak sokong gagap ni memang bodoh la baik masuk UMNO je...setakat jadi MB selangor apa susah nya tak caya tanya Toyo....

Awanama berkata...

Azmin tak lena tidur untuk tempoh lama sehingga berakhir pemilihan jawatan PKR selepasa PRK Kajang kerana impiannya nak menggantikan Anuar Ibrahim sebagai Presiden sedang dicabar hebat, kalu dia menang mengalahkan Khalid ada dua sosok menanti lagi sama ada Rafizi Ramli atau Nurulizah. Nasib baik Ezam dah belah cepat jika tidak sama menanggung kecemasan akan dicabar untuk naik ke tangga tertinggi lagi dalam hairaki jawatan PKR. Dalam politik begitu ada saja pencabar. Azmin hebat orangnya, bijak berpidato dan seorang strategis; Khalid bijak dalam pengurusan ekonomi dan gagap orangnya; Rafizi bijak berpidato, bijak dalam hal pengurusan ekonomi dan juga seorang strategis dan Nurul cun, bijak, mempunyai wawasan kenegaraan dan menawan apabila berbicara. Tapi semuanya adalah aset bagi PKR namun kerana nafsu cita-cita boleh merobek harmoni parti. Azmin yang yang tak sangka munculnya sosok mencabar seperti Nurul, Rafizi dan Khalid mempunyai dna UMNO/Ketuanan Melayu atau cara mafia memimpin mungkin merajuk dan kembali ke pangkuan UMNO Baru dan melalui proses diperguna oleh UMNO yang akan meruntuhkan lagi kredibilitinya seperti Ezam dan yang lain-lain yang telah kembali dan terkulum ke pangkuan Ketuanan Melayu.

Awanama berkata...

terbaik bro. gasak sampai terburai.

tunggu die meletup je.

nanti die umum masuk umno ler tu.

kah kah kah

Johan berkata...

benar apa kata TT. sekarang ni seperti ada kemestian. jika buat dosa, terus pergi umrah. harapannya agar persepsi buruk bertukar menjadi baik. hmmm