Jumaat, 21 Mac 2014

WOOOOW HEBATNYA




Rogol wanita Indonesia: 3 anggota polis diperintah bela diri

BUTTERWORTH 21 Mac - Mahkamah Sesyen di sini hari ini memerintahkan tiga anggota polis membela diri atas tuduhan merogol dan melakukan persetubuhan luar tabii terhadap seorang wanita warga Indonesia pada November 2012.

Hakim Meor Sulaiman Ahmad Tarmizi membuat keputusan itu selepas mendapati pihak pendakwaan berjaya membuktikan kes prima facie terhadap ketiga-tiga tertuduh dan menetapkan 9 Mei ini untuk membela diri.

Koperal Nik Sin Mat Lazim, 34, Konstabel Remy Anak Dana, 26, dan Konstabel Syahiran Romli, 22, dituduh merogol seorang wanita warga Indonesia di Bilik 4, Berek Balai Polis Perai di sini antara 6.40 pagi hingga 7.30 pagi pada 9 Nov 2012.

Bagi pertuduhan rogol, mereka didakwa mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang membawa hukuman maksimum penjara 20 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan.



Jawi seru umat Islam yakini polis pertahan keamanan negara

OLEH HASBULLAH AWANG CHIK
Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) menyeru umat Islam agar meyakini fungsi Polis Diraja Malaysia (PDRM)...
Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) menyeru umat Islam agar meyakini fungsi Polis Diraja Malaysia (PDRM) dalam mempertahankan kedaulatan dan keamanan negara selaras dengan lima prinsip Maqasid Syariah.
Saranan itu disampaikan melalui khutbah Jumaat hari ini yang antara lain menggesa umat Islam bersyukur kerana suasana aman yang dinikmati ketika ini sebahagian besar datangnya dari pengorbanan pasukan keselamatan khususnya PDRM.


KAH KAH KAH

----

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah

JAKIM kena caya juga dengan bomoh
kah kah kah kah kah

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

Bro live 21/3/14 najib rosmah..anak madey join malam cinta rasul kelihatan di tv al hijrah sudah cuci tangan ka atau mahu imej dilihat sufi?gempar dan maha pelik..biasa lepak di club isap curut je...apa sudah jadi...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Jubok la,Polis Umno Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

1.woowwww hebatnya!!ratusan ribu hadiri majlis cinta rasul!!
2.ko dimana bhaiii!!!bila agaknya "bersih" boleh gempaq macam tu!!
3.kah!kah!kah!

Qaseh Bonda berkata...

Malaysia Boleh!!!

Takat letup orang pun tak de masalah. Bersepai badan kawan tu pun, pembunuh bebas lepas. Tak payah susah2 buat rayuan. Dia yang letupkan diri sendiri .

Macam2 boleh jadi janji undi umno,kerajaan antah berantah. Mana ada dalam dunia macam umno boleh perintah sampai hilang gigi tinggal gusi.

Asrul Sani berkata...

Sudah dapat petunjuk dan hidayat macam mana nak tipu rakyat guna majlis agama.....macam perangai munafik Yahudi , belajar dari UPKO la tu.....
Si Najib tu mengantuk terhuyung hayang macam Mat Pit mabuk air ketum...entah apa yang diwiritnya.

Si Rosmah pula nampak suci macam dara sunti belum pernah disetubuhi....

DIDI KOTA BELUD berkata...

PDRM......PEROGOL DAN RASUAHNYA MEREKA.........

Healthy Living berkata...

Jahanam...9 Nov tu birthday aku...rosak mood nk sambut birthday...cissss...!!!

Tanpa Nama berkata...

Belum pernah disetubuhi... Cheh! Metafora ayat mu... Kah Kah Kah