Isnin, 1 September 2014

MINTA AMPOON - POORAH



MUKA BADAK

leher berlapis lapis
nak minta ampoon
haram jadah apa
kah kah kah
Isteri perdana menteri Datin Seri Rosmah Mansor berkata, persepsi negatif terhadapnya membuatkannya semakin cekal kerana apa yang dilakukan program Permata ‎Negara adalah ikhlas kerana Allah. – Gambar fail The Malaysian Insider, 1 September, 2014.

Esok mati, minta ampun pada saya, kata Rosmah kepada pengkritik


Rosmah Mansor hari ini menyelar pihak tertentu yang memberi persepsi negatif dirinya membangunkan program Permata ‎Negara, kerana ia dilakukan semata-mata demi melihat kejayaan pendidikan anak-anak bangsa. 

Suami Najib Razak itu berkata,‎ persepsi negatif membuatkannya semakin cekal kerana apa yang dilakukan program itu adalah ikhlas kerana Allah.

"Kalau dengar itu, jangan percaya. Saya memang secara ikhlas menyatakan program in‎i bukan untuk saya, tetapi untuk anak bangsa kita maju dalam pendidikan mereka.

"Tetapi tak apalah saya cekal. Saya ikhlas. Saya tahu apa yang saya buat ini ikhlas kerana Allah. Apa dia hendak kata, dia katalah.

"Esok kalau dia mati, dia minta ampunlah pada saya. Orang bukan suka kita berjaya," katanya ketika berucap di Majlis Konvokesyen Picoms kali ke-2 di PWTC.



KAH KAH KAH

lebih indah
duduk di neraka
dari minta ampon
dari rosmah

poooorah

i rest my case 
mi lod

KAH KAH KAH 



----------

9 ulasan:

Lebai Roger berkata...

Gua sokong sama lu, kalau minta ampon pada tok mah bila mati nanti, kita kena pegi neraka jumpa dia kat sana..........dia ingat dia masuk syorga ke?

Awanama berkata...

Kah..kah..kah..

Sanggup ka kau nak duduk dalam neraka?kah..kah..kah..
Duduk kl pun panas takkan nak duduk di neraka pula?Takpe TT mari kita duduk kat syurga pasti Bik mama takde di situ.Kah..kah..kah..

Yang pasti mat monggol pun takde.Sebab pemberi rasuah dan penerima rasuah tempatnya hanyalah di neraka.kah..kah..kah..

Brim tu rasuahlah..kah..kah..kah..

Pasti mat monggol meleleh air liur kalau lihat mata jeli ada sebelah TT.kah..kah..kah..

Nazrio berkata...

tukartiub ni dah daftar RoS belum...unit amaL LIM GUAN ENG DAH KENA NAIK LORI 2OO ORG...INGAT SIKIT...!!! TAPI KALU DAH DAFTAR SAMA ROSE...KIRA OKEY LAR...

Awanama berkata...

Nak minta ampoon pada Makhluk yang banyak menyusahkan Melayu?

Nak minta ampoon pada Makhluk yang banyak menyusahkan UMNO?

Nak minta ampoon pada Makhluk yang lupa diri asal usul?

Nak minta ampoon palabana apa? kah kah kah

i am BK

usin lempoyang berkata...

bro hishamudin rais, ayat yang last tu tak berapa nak cool, elok delete tq

Awanama berkata...

esok dia mati, dia minta ampunlah dgn kak rose.
eh? dah mati pun boleh bangun jalan menuju putrajaya ketuk pintu bilik kak ros? hantu altantuya boleh kot kejutkan kak ros tgh2 mlm?

Awanama berkata...

xpa TT, aku kan kontrektor air-cond dalam nuraka nanti.. lu mintak sajalah berapa air-cond power yg lu mau..

norrland berkata...

But then, I am not going to hell -no plan of that lah

Awanama berkata...

HAHHHHHH???
Apasl macam muka SAMY VELLU Versi Cerah?????