Khamis, 4 September 2014

TUKAR TIUB PECAH BERITA





PECAH




BERITA
 
 
 
esok muka depan utusan
terpampang berita
pas hantar 3 tiga nama
semua nama adun pas
 
persoalan pertama
siapa kencing
azmin ali?
 
persoalan kedua
berapa kali pas
hantar nama kepada sultan


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
------------

20 ulasan:

Awanama berkata...

1.pkr tiada tokoh!!!semuanya cap ayam jee!!kaki liwat!!suami dayus dll!!
2.elokla pas pegang mb selangor!!!
3.kih!kih!kih!

p/s..untuk tatapan ko je bhaiii!!!!

Awanama berkata...

PAS memang haramjadah!kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Kah kah kah
Beli tiket tengok wayang
Filem P.Ramlee 3 Abdul
Beli tiket
Satu tiket boleh masuk berkali kali
Kah kah kah
Bingung

Awanama berkata...

Aku tak nak ulang ulang ulang lagi..

Strategi UMNO letak Anwar di luar UMNO untuk memburukkan PAS dan untuk melemahkan PAS memang menjadi.

Please take note..'Anwar Ibrahim is still UMNO'

Siapa yang tak percaya boleh hantok kepala di mangkok tandas.

Tunas Arabiyyah berkata...

Aku pilih PAS, Anwarinas pi main jauh2

Tunas Arabiyyah berkata...

Aku pilih PAS, Anwarinas pi main jauh2

generasi berkata...

PAS cuba nak tunjuk kat rakyat yg depa ni pandai berpolitik dan tidak tunduk pada PKR dan DAP dalam membuat keputusan (baca: EGO).

PAS ingat dengan cara mcm ni, PKR dan DAP akan lebih menghormati mereka.

PAS lupa, rakyat nak tumbangkan BN-membujur lalu melintang patah. PAS lupa, rakyat hanya akan hormat parti yg melawan BN. Pas tolong ingat, rakyat taknak parti yg buat kacau dalam misi tumbangkan BN.

PAS tolong jgn lupa slogan "janji rakyat, janji keramat"

Putra IJ80 berkata...

Begitu kuat pengaruh CAP AYAM...

lain kali klu nk cari Menantu biar ada cap ayam atau ada sebutan berbunyi Ayam..

Lebai haji jubah Alquraan Hadi ..eh Hadis......semua berterbangan...



TGHH (Tuang Guru Hamlau Hampeh) berkata...

Kerajaang Padu-Paduang... Kah kah kah...

Internet Marketer berkata...

Berserah jer pada takdir - pesan ustaz..

cakap belit2 pong mmg dah ditakdirkan

Awanama berkata...

Khianat, tak amanah, tikam belakang dan yg sama waktu dengannya..

Awanama berkata...

Takdir kepala butoh haper? Takdir Allah bukan mcm ni.. ini manusia yg plan, tetiba takdir dr Allah kepala butoh haper???

Amuraria berkata...

demi pangkat,kuasa & nama ? ABU jangan lupa & terajang geng 'UG' jauh jauh !

Awanama berkata...

khalid mohon perkenan pecat exco dap n pkr, 2 jam sudah keluar surat.
hadi dijemput ke istana.
DSWA tulis surat nak jumpa, kena rejek atas alasan teknikal.

Awanama berkata...

Tanpa nama 11.45.biar kau dulu masuk kepala dalam tandas kat pasar dan tengauk muka dulu,samada kau tu Pas atau Humno.kah.kah.kah

kluangman berkata...

Gabungan baru ditubuh oleh pesakit PAS rengkasnya PUSSY untuk menggantikan PAS dalam Pakatan...

Semua kerusi PAS akan digantikan dengan PUSSY terutama persedian pilihanraya negeri Selangor jika dibubarkan.

Khabarnya PKR juga akan ikut jejak u-turn macam PAS, dari satu nama kepada nak hantar 3 nama pulak ????????????? Bapak segala U-TURN

PAS-PUSSY-PKR (3P) - PELINGKUPCOLONIESDYZOIALD

Awanama berkata...

PAS kan Parti Anak Syaitan...mana blh percaya..

Awanama berkata...

Aljuburi x kan dpt jd PM itu sudah takdir...

Awanama berkata...

anon 4 september 10.48 petang

Kah kah kah Trenganu kantoi sepenggal.Kedah kantoi sepengga..hang kata PAS saja pegang selangor,,kah kah kah PRU 14 pasti kantoi,,kah kah kepentingna din ayam melebihi janji pilihanraya islamic Tok Sarban,,kah kah kah..

Unknown berkata...

Aku takkan undi pas lg..
X sangka aku begini peel parti yg aku sanjung selama ni..
Kokok berderai-derai,ekor bergelumang taikkkk