Khamis, 4 September 2014

PAS AKAN KIAMAT






PAS kiamat jika kerjasama dengan Umno'Zakiah Koya | 5:26PM Sep 4

Cakap-cakap berhubung kerjasama PAS dan Umno kini membimbangkan pemimpin parti Islam itu.

Tanpa bersembunyi, anggota jawatankuasa Pusat PAS Dr Dzulkefly Ahmad memberikan amaran supaya perkara itu tidak berlaku kerana “kiamat jika PAS bekerjasama dengan Umno”.





KAH KAH KAH

woit
jangan silap baca
bila pas kerjasama
dengan ketunan melayu
bukan tanda kiamat
tapi
tanda pas akan kiamat

kah kah kah
kalau pas kiamat
din ayam apa cerita

KAH KAH KAH







---------

13 ulasan:

Awanama berkata...

ko ingat sng pas nk kiamat, yg akan berkubur pkr la lepas nie, korang ingat korang boleh mng lagi lau buat prn slngor jgn nak rasa hebat lah

Awanama berkata...

Woit itu lah hasrat depa tu
Mau pecah belah
Kah kah kah
Awat bodoh sangat tu
Pecah belah senang perintah
Polisi yang utuh selama lamanya
Depa tak boleh tengok
Kaum kaum bersatu padu
Susah atur semua
Semua kena ikut undang 2
Kah kah kah
Hindu bersatu bawah hindraf
Habis lerai di pecah pecahkan
Balik asal semula
Sekarang cina. Satu hati sokong dap
Kena hentam.dap pulak
Kalau lawan dengan hemah
Pastu.kalah
Kena.main kotor cikit
Kah kah kah
Lambat bodoh bangang lah
Kah kah.kah saja pandai
Bodoh kalau pas mau kahwin uno
Jaga jaga hadi oooi
Kah kah kah

Awanama berkata...

bila pemimpin bacul dari dua parti bahalol bersetuju untuk bersama , maka yang bahalol tetap bahalol dan yang benggap tetap benggap.

apa kah orang orang bahalol lagi bacul layak jadi pemimpin , melainkan rakyat nya semua benggap tahap sampah.

eh!!! orang orang Melayu memang jenis pandai pandai ke ?

"Ahmad , tolong basuh itu Mercedes yea !!!!"

Awanama berkata...

Pas kiamat dulu sebelum dunia kiamat lagi bagus.Sebab PAS dah jadi pembohong pada rakyat.Selama ini umnongok kata PAS, PARTI AJARAN SESAT memang tepat dan betul.Eloklah tu PAS dah jadi PAS celaka macam UMNOcelaka! kah..kah..kah..

Pi mamposssla PAS,lepas ni Parti Pas dah tak laku lagi.kaki kencing orang.kah..kah..kah..

Awanama berkata...

1.puak-puak macam zukepli!mat sabu!mr bean!!husam musang!!khalid gereja!!elok masuk pkr jee!!!sesuai untuk makan semeja dengan puak kapiaq jee!!!
2.lagi pun berapa kerat je ahli pkr ni!!menangpun kerana sokongan puak kapiaq!!!
3.kah!kah!kah!!!!

Awanama berkata...

Saya bebangsa kafiR "mengikut bahasa islamic'.Tapi saya sanjung Tok Gru Nik Aziz tapi bukan mertua din Ayam..

.Oleh kerana pegangan dan pendirian TGNA yang betul,dan berjaya mengasuh kelantan selama dari 1990,saya terikut gerak hati untuk mempercayai PAS yang dikemudinya..Beliau adalah seorang ulamak..

.Pada PRU ke 12 saya berkempem untuk PR..dan mengundi untuk PR walaupun kedudukan saya melarang mengundi PR..Saya melalaui banyak onar apabila pihak berkait mengetahui hal ini,,saya menghadapi tekanan keatas kedudukan saya,,Tapi saya tidak luntur..kerana saya pekerja swasta.

Pada PRU ke 13 saya masih berkempen untuk PR khasnya untuk PAS..PAS memang kerusi pertama di N17 DUN Bukit Baru Melaka..Tidak pernah dalam sejarah merdeka PAS ada kerusi di Melaka sebab Melaka adalah kubu kuat gerombolan..dan PKR menang Parlimen Bukit Katil kerusi pewrtama PKR dimelaka dan itulah kampung asal bekas ketua menteri melaka..Tok ALi..

Tok Ali sendiri tewas di situ..Begitu kuat kepercayaan kami kepada PAS..walaupun kami tau dan was was tentang kelompok UG dalam PAS...Sandaran kepercyaan kami hanyalah TGNA dan bukan hadi...

Hadi hanya mampu jaga trenganu sepenggal sahaja unlike tok guru kelantan more than 20 years..

Oleh kerana percaya pada PAS ramai bukan melayu(kafir dalam bahasa islamic)mengundi PAS sehingga PAS dapat 15 kerusi di selangor walau kantoi kedah..
Kedah Kantoi sebab pewrbalahan dalaman PAS..

Selepas dapat 15 kerusi ..PAS mula tunjukna belangnya sekarang di Selangor...

Gagap diperangkap oleh grombolah kerana tahi gutrinya melekat di banhk islam dalam bentuk hutang berjuta,,gerombolan yang memang hebat handle kes tahi mengambil kesempatan untuk pulus kotek gagap sehingga gagap menyerah kalah dan ikut telunjuk gerombolan..

Gagap sekarang sudah perangkap PAS atas idea dan nasihat gerombolan...

Selepas kantoikan trenganu.sarban bakal kantoikan selangor di PRU 14,,
Bagi sarban janji islamicnya,,tinggal janji..yang penting sekarang ialah pastikan kelangsungan din reban ayam terus hidup di selangor.
.Oleh itu maka mainlah sarban dengan berbagai gelagat islamic yang akhirnya tunjukan belang islamicnya yang sebebar,,,

Maka apa yang dibuat oleh sarban adalanh baik..So that the non know what is PAS actually...

DI PRU 14 PAS akan dikiamatkan di selangor dan PR dan Gerombolan kan menang jika PR tidak mengeluarkan PAS dari pakatan.

Ramai penyokong PAS sendiri syok dengan pendrian dan percaya PAS alkan kekal dengan kejayaan selama ini dan ada yang kata PR akan rugi juga,,

Untuk golongan ini,,PR memang kerana simpatui rakyat terhadap DSAI dan pukanya Hadi atau din ayam..{PAS dapat banyak kerusi kerabna dalam PR,,PAS dapat banyak undi bukan melayu..Ada penyokong PAS berhujah kononmya PAS akan bertanding kerusi majority melayu dan Gerombolan akan bertanding mix dan akan menang.

Geng ini lupoa Gerombolen mengencingkan mereka di kelantan pada tahun 1977...Pakatan PKR /DAP akan memang besar jika PAS dikeluarkan dari PR..ISu whaats app zuhdi kepada tantawai dan tai sarban dalam isu MB selangor dah buka mata nons suapay jangan percaya atau undi PAS lagi..

Survey insider mengkagumkan,,tapi surwey setempat membuktikan sebaliknya..PAS akan dikiamatkan pada PRU 14..Harap penyokong PAS sedar sedikit...
Hara bro TT publish ini

Awanama berkata...

Balaci umngok dikesan..sila hati2
..kah kah kah

I rest mi case

Awanama berkata...

PAS elok berpecah 2.. 1- PAS ORTHODOX dan 2-PAS-BARU. Ini baru best. Satu berpadu dgn PR, satu lagi berpadu dgn Sultan dan AMENO..

Kan cantik begini.

Awanama berkata...

Hello Hadi,
If Wealth is lost, nothing is lost.
If health is lost,something is lost,
If CHARACTER and TRUST is lost, ALL IS LOST.

Awanama berkata...

Pas akan kiamat ditangan haji pil kuda tengok la nanti.

Awanama berkata...

Pas berjuang sudah lama. Pkr baru stahun jagung. Pkr lahir krn dendam kesumat anwar kpd mahadir. Pas lahir krn ingin tegakkan syariat. Anda boleh nilai siapa sesat. Dlm masyarakat kita boleh lihat org pas dgn pkr berbeza. Tapi org pkr dgn umno lebih kurang sama

Awanama berkata...

hebatnya orang2 beragama islam yg memegang jawatan2 tinggi dalam pkr. hebat hingga orang2 dari puak kapiaq sanggup ketepikan perbezaan ugama dan bangsa untuk sokong mereka. syabas! kuikuikui perasan hebat nak bersilat di laman orang tapi senjata hujah makan diri la kuikuikui!

tanpa nama 5 sept 12:01ptg,
pas lahir mungkin kerana tegakkan syariat. pas berjalan mungkin dengan syariat di landasan benar. tapi pakatan rakyat bukan ada masalah dgn pas. pkr takde masalah dgn parti pas. yg masalah besar sekarang ni ialah puak ug dalam parti pas, dan apa tindak-tanduk yg diambil puak ug ni, yg dikhabarkan dipimpin sendiri oleh presiden sekarang. harap faham

Awanama berkata...

Tapi kali ni PAS same je dgn umno: kaki khianat,tikam belakang krn Jin UG dh merasuk nye