Isnin, 1 Jun 2015

TETAP SETIA PADA NAJIB







FACE BOOK


Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Shahidan Kassim berhasrat untuk menjadikan...
 
Setuju sangat2 dgn idea Menteri di Jabatan Perdana Menteri ni...selain berpotensi jadikan destinasi pelancongan di kem tu, saya pun nk cadangkanlah pada Datuk Seri Shahidan agar diusahakan ladang pokok ketum di situ....maklumlah Perlis antara negeri pengeluar ketum di utara tanahair...boleh juga jana ekonomi negeri...elok sangat idea datuk tu


-----------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Hahahahahaha terbaik

Awanama berkata...

Jangan hina hina Hasan Malek Baru ini

Mamat ini bakal ganti Koheedeen tau

NAJIB tak tengok Otak tapi LOYALTI.

Budak Bahalol pandai entot sebab tak stress

Boleh Tipu Rakyat dengan Idea Idea Baru

panglimo potaseh berkata...

Yang paling serius yang perlu kita fikirkan tentang kawasan kem/kubur perdagangan manusia ini adalah ianya terletak didalam kawasan Malaysia. Sempadan kita bocor lagi ... sebab apa ia bocor?. Macam mana penguasa kita tidak dapat mengesan manusia lebih 150 orang sekali gus melintas sempadan kita. Pengawal sempadan mana, polis mana. Masa aman ni askar buat apa?

Shahidan yang tetiba mencadangkan kawasan ini sebagai kawasan pelancongan adalah idea yang paling babi sekali yang saya pernah dengar. Shahidan ini dah patut pencen saja ... duit dah ada 14 lori apa lagi yang nak dicari. Era Fazira pun dah 2 kali janda (entah-entah 3 kali).