Isnin, 1 Jun 2015

TOLONG JANGAN ALIH ISU





Najib tidak beri kata dua kepada menteri isu 1MDB, kata Nazri Aziz

Tiada kata dua diberikan Najib Razak kepada anggota Kabinet Jumaat lepas supaya meletak jawatan sekiranya tidak bersetuju dengan usahanya memulihkan syarikat sarat hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB), kata  Mohamed Nazri Aziz.

Menteri Kebudayaan dan Pelancongan itu memberitahu The Malaysian Insider, Najib mengamalkan keterangkuman dan mahukan konsensus daripada rakan Kabinetnya. - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/najib-tidak-beri-kata-dua-kepada-menteri-isu-1mdb-kata-nazri-aziz#sthash.qOICakpM.dpuf

KAH KAH KAH
woit
kata dua ke
kata tiga ke
kata sepuluh ke
kata seratus ke
tak penting
tak ada sapa peduli

apa yang penting ialah menjawab:
1- siapa beri arahan sirul
2- siapa upah sirul & azilah
3- mana duit 1MDB hilang

mahathir bertanya
orang ramai bertanya
ustaz bertanya
minah bertanya
mamat bertanya
satu Malaysia bertanya
woit  bila nak jawab
LANUN BUGIS PUNTAU









--------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Mengamalkan keterangkuman ???

Celaka najib ni cakap apa? Hang ingat orang bodoh macam hang ka?
Huh sana hah sini soalan orang tanya tak mau nak jawab. Celaka sial.

Dato seri lanchow la dato seri macam haremmmm

Awanama berkata...

Lahhhhhhh

Budak Bahalol nak tukar cerita

Mohideeen tak ada berani lah cakap cakap BODOH


Jawab saya soalan TUN sebab Rakyat nak tahu....

azam berkata...

hadi je tak mahu tahu
asalkan najib janji sokong hudud
walau najib tak pernah secara terbuka sokong
ulamak yang tahu umpan ikan tapi tak tahu diri sendiri dah makan umpan

Awanama berkata...

Melayu emak bapaknya pendatang selalunya kaki kencing. Menumpang keturunan melayu selalunya kaki zinah , arak dan rasuah .

Lu orang percayakah melayu celup yg sifatnya curang terhadap melayu tulin .

Melayu celup sifatnya menunjuk2 sebagai tuan punya negara ini .

Melayu tulin sifatnya marhaen dan menjadi tunggangan melayu celup setelah robohnya kota melaka .

Wooooi jgn tipu melayu marhaen dgn menutup bangkai gajah dgn duit Briiiiiim.

Awanama berkata...

Azam...kau dok kritik hudud tu apasal...kau ni islam ka kafir....mai aku nak ludah atas kepala kau.