Selasa, 3 Julai 2018

IKUT SUNNAH








MEMANTAT

IKUT SUNNAH

KES 1MDB

SENYAP
sabo brader skalian..sekiranya kalian tidak dpt mengikut sunnah nabi, maka jgn la dihina atau diperkata2kan org yg melakukan sunnah nabi..panduan islam ada dua iaitu quran dan sunnah..nabi bersabda barangsiapa yg berpegang kpd sunnah dan quran maka mrk tidak akan sesat..makanya si lelaki berumur 40an itu mestinya mengikut sunnah nabi..
nabi juga kawin dgn anak abu bakar.para islamis pastinya akan berkata2, kerajaan baru yg liberal ini cuba memusnahkan sunnah..
walhal para islamis atu agamawan tidak sedar diri bahawa kerajaan arab saudi juga melakukan pembunuhan sunnah nabi secara perlahan2..percaya la, sebentar lagi ada agamawan , muftian, islamis yg berkata kawin bawah itu adalah sunnah nabi..mrk akan berkata bhw anak abu bakar itu lebih cepat baligh dan dtg haid berbanding dgn anak2 jaman ini..
dlm bab kawin, bab memantat, kita amik sunnah..dlm bab melawan kezaliman pencuri 1mdb, mrk sedar bersangka baik..baik saja tidak guna kalo tidak melakukan perubahan..sila jumpa yb yg ada pilih on BULU PAHAT BELUM TUMBUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/2/18







-------------------------

Tiada ulasan: