Selasa, 3 Julai 2018

VIGIL MALAM INI






SEMUA TURUN

VIGIL 

MALAM INI
Ayuh turun bersama 
pemikir ulung Lokman on
VIGIL MALAM INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:24 PM





----------------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Solodarati ko najib ko... Baik aku main dgn anak anak arnab ngan anak anjing jiran aku.. Lagi ada paedah
....kakkaakkaa..tenang jiwa.... Kakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Vigil ke virgin....Najib suka virgin kecuali semah dalam tu hantam lagi dua...kah kah

Tanpa Nama berkata...

woit tt..
aku malulah dengan lokman nor adam ni sbb aku duduk satu taman dengan dia dulu di johor.. waktu mula2 dia join reformasi aku petik nama dia bila berdebat dengan orang taman aku yang waktu tu masih ramai yang UMNO akan tetapi akan tetapi akan tetapi sekarang aku bole jadi sawan bila aku petik nama dia mcm dulu..
kah kah kah
bertaubat lah lokman..
adik kau arwah olang meninggal depan kedai burger dalam taman tu dahagakan surah fatihah dari kau yang asyik mengkhinzir buta wiridkan nama najib razak..

Tanpa Nama berkata...

ramai hadir, berpuluh bas, siap bagi makan minum elaun semua cukup, dengar cerita 50 ribu datang jerit teriak nangis...aduh kesian...pemimpin syumul, akhir zaman ditangkap polis kerana sebab apa ? melawan ketidak adilan ? oh tangkap pasal songlap duit rakyat ? ini bukan pejuang...ini pengkhianat amanah rakyat, ini penjenayah...wajar tangkap dakwa penjara baru lengkap sistem keadilan...oleh itu jangan kita mudah lupa sejarah...takbur jangan sekali, angkuh tiada lagi bila tamgan sudah bergari...ini lah kuasa Tuhan Yang Esa...nak mintak Bawang Hadi pon senyap menyap...woit masih belum pulang dari laut...kalau sotong fresh hantaq pejabat SPRM...kita BBQ malam ini support 50 k yang hadir kah kah kah