Isnin, 18 Mac 2019

KAPIR LAKNAT SIASAT










CILAKA LAKNAT

KENAPA KERAJAAN

BENAR PEMIMPIN

MELAYU ISLAM

TUAN HAJI NAJIB

YANG WARAK

YANG  SELALU 

PERGI UMARH

YANG SELALU

HANTU KEPALA 

PADA BATU ITAM

YG BERI SALAM 

PADA KUBUR NABI

DISIASAT  OLEH

KAPIR LAKNAT

DI NEW YORK



Siasatan kes Najib bawa Bukit Aman ke New York, kata laporan

SEBUAH pasukan dari Bukit Aman menghabiskan masa 10 hari melawat peruncit barangan mewah di New York untuk mendapatkan nilaian barangan yang dirampas dari kediaman berkaitan    Tuan Haji Najib  Mei lalu, lapor akhbar China Press.

Akhbar harian itu melaporkan yang pasukan anti pengubahan wang haram dan anti pembiayaan keganasan itu turut melawat beberapa penjual barang kemas.

“(Mereka) melawat banyak kedai yang khusus menjual barangan berjenama. Mereka buat perbandingan dan kutip bukti,” kata laporan.

Pada 17 Mei lalu, polis merampas barangan mewah, barangan kemas dan wang tunai dari kediaman didakwa milik Najib dan isteri, Rosmah Mansor di Pavillion Residences yang terletak di kawasan segi tiga emas Kuala Lumpur.

Ketika itu, polis membuat anggaran nilai rampas mencecah RM1 bilion. Masih tiada individu yang didakwa berkaitan rampasan itu.

Laporan turut menyebut, dengan lawatan ke New York, pasukan polis hampir selesai menjalankan siasatan dan pertuduhan bakal dibuat tidak lama lagi. – 14 Mac, 2019.

INI  MESTI KERJA

GERAKAN 

ANTI MELAYU

ANTI BUMIPUTEA

GANGGU AKIDAH

INI MESTI KERJA

CHINA DAP

ATAU PUN 

KERJA JAHAT

TIAN CHUA



-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kes LGE komunis bole pulak ko lepaskn gugurkan..tak ke gampang namanya...lagi mau kencing...jilat DAping on la TT

Tanpa Nama berkata...

Putar Madey putar...Main Wayang sama semua melayu..kasi pusing sama otak melayu bodoh supaya semua melayu bodo boleh percayakan yang Haji Najib Babi boleh masuk penjara Sungai Buluh....kahkahah...kalau kote TT bersunat 2 kali dan boleh terbang sekali pun Haji Najib Babi takkan masuk Sungai Buluh pun...kahkahkah...Madey main wayang kencing melayu bodo...Apa malu BossKu...Lepas ni nanti tangguh lagi bicara sebab tangan peguam Shafie kling patah pulak sebab kena kemut lubang bontot Abam Nuar...putar Madey putar...kasi kencing dan bodohkan dengan semua melayu bodoh...kahkahkah..hoiitt..TT..lu percayalaa sama Madey Babi Tukang Dedak Anjing lu tu...kahkahkah...