Jumaat, 6 Mac 2020

PKAR JADI KAYA







PKR AKAN

JADI PARTI

POLITIK KAYA

KAH KAH KAH 



Adun Pemanis keluar PKR perlu bayar RM10 juta, kata pemimpin negeri

TIMBALAN pengerusi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Johor Jimmy Puah Wee Tse mendakwa Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pemanis Dr Chong Fat Full, yang mengumumkan keluar dari parti itu semalam perlu membayar ganti rugi RM10 juta kerana menurutnya Dr Chong pernah menandatangani satu perjanjian mengenainya sebelum ini.

Jimmy Puah berkata surat itu ditandatangani sebelum Adun berkenaan mendapat watikah sebagai calon parti yang bertanding dalam pilihan raya.

“Sebelum kita dapat watikah untuk menjadi calon, kita diperlukan untuk tandatangani satu surat syarat, satu kontrak yang mana kalau sesiapa yang telah menang, lepas tu keluar daripada parti, maka dia kena bayar ganti rugi RM10 juta.

“Saya ada tandatangan, yang lain juga ada, dan saya yakin Dr Chong pun ada tandatangan. Jadi saya akan merujuk perkara ini kepada pusat (PKR pusat),” katanya kepada pemberita dalam sidang media, di Johor Bahru, hari ini.

Puah berkata demikian ketika mengulas mengenai sama ada Dr Chong perlu membayar sejumlah wang kepada parti ekoran daripada tindakannya parti bagi menjadi calon bebas yang menyokong kerajaan Gabungan Baru yang membentuk kerajaan negeri hari ini.

Semalam, ketika mengadakan sidang media bersama kerajaan Gabungan Baharu, Dr Chong yang turut ditanya mengenai wang itu mengaku ada menandatangani ‘sesuatu’ tetapi enggan menjelaskan secara lebih lanjut.– Bernama, 5 Mac, 2020.


LIMA  WHY BE

LARI DENGAN

AZMIN

KAH KAH KAH

ADA 50 JUTA

KAH KAH KAH

KALAU RAMAI

LARI 

MAKIN KAYA PKR

KAH KAH KAH

NAK SIMPAN

DUIT ATAS

BUKIT MANA?

KAH KAH KAH

BUKIT GASING

ATAU

BUKIT SEGAMBUT

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

------------

Tiada ulasan: