Jumaat, 20 Mac 2020

SIFAT MANUSIA









SIFAT MANUSIA
Jadi kelam kalibut kerana pm sendiri yg bermain kata pada petang hari..bila sebut saha ada pengumuman Besar pasti rakyat panik..harap penasihat pm kena pandai berbahasa..silap kata panik lah jadinya.. 
on
 JANGAN DENGAR 
BERITA ANGIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 17/03/20

depa






----------

3 ulasan:

Ariff Kassim berkata...

Harini Mail Sabri umum sojer akan terlibat Ahad. Esok sabtu pasti panik buying lagi. Announcement yg agak melalut dan kabur

panglimo potaseh berkata...

Dalam herot sesuatu malapetaka masih ramai yang ambil kesempatan. Bila PM kata kita diserang Corona dan akan ada operasi korintin ..perunchit mula tarik barang ..farmasi kata ubat Corona dah jumpa dan ada dijual ..usTaT dah jumpo airdoa Corona ..org blk kg rizki bas, toke petrol, toll ..bila mesjid tutup Saudagar Ceramah merachau kata kiamat dah sampai ..tu lah dia rizki dari malapetaka ..gwa tak tau rizki ni BORAKAH tak TaT?

Tanpa Nama berkata...

Macam sama jer ngan budak stupid boy tempohari yang umum Juta Juta free belanja kat supermarket di Johor...tut tup lintang pukang dia cabut sebab orang ramai serbu tak cukup tanah kat supermarket....

PM umum lokap kat rumah sendiri...tapi dia boleh ajer gi present kat acara Golf? Macam mana kalau tidak ada makanan dan keperluan ayer untuk hidup? Apa lagi yang sakit dirumah?

Dua dua yang umum sebagai leaders dari Johor....macam sama bangang jer...?

Satu lagi aku kongsi...tahun 2017 USA dengan penduduk dekat 330 Juta orang tidak declare PANDEMIC or EPIDEMIC when 45 juta di jangkiti INFLUENZA! Malah lebih 60,000 mati akibat INFLUENZA...amacam? Angka kematian dunia Covid-19 hanya 8,000 lebih sekarang.

Itu bukan aku cakap tapi NIH-CDC Report dari US sendiri!

Lu orang pikir dan tanya kerajaan apasal boleh jadi macam nih ek???