Rabu, 8 April 2020

HERO BERI GARIS TEPAT





HERO BERI

GARIS TEPAT
Hahahaha.. lawak mamat anonymous ni!!! Lepas bencana covid ni, kalau buat pilihanraya balik pun.. aku akan daftar mengundi dan undi PN. Asalkan takde abam ajib, wak jahid, konan the warrior princess, isa sam dan sesapa yg dlm pertuduhan.. aku ok je. Selagi dr,dzul rokok tak masuk balik dgn abam julur pisang takde semuanya akan selamat. 
Kalau la ni PH yg perintah diketuai abam julur pisang, confirm depa pinjam tabung bank donia. Tentu rakyat makin terkontang kanting dgn idea bernas depa. Aku yg bukan org politik ni pun nyampah tgk hari² org dok beratip nak jadi piem. Takde rasa malu ke gamaknya?!!! 
on 
TOK EZI
Publish | Delete | Spam
Amier The Hero
at 15:22

Sat





------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Benar sekali. Tepat. Sesungguhnya garis fikiran paling betul. No pisang,no konan,no wak, no rapiji poringi,no Salvador. Macam mana nak tengok? Ramai berterabur di pn dan ph?maka lihat lah senarai yang Kool,yang poyo sepanjang zaman. Parti sudah Kool, sosoknya pula poyo.

panglimo potaseh berkata...

Itu hali atak sekor ahlong mintak wa tulong chali olang pinjam ..selibu linggi loan, wa lapat kamsen tiga latot ..maaanyak ooo.
Lu kila belapa mintili lapat kalau negala pinjam Bank Luliye atau Samulai Loan, satu latot biliyun ..mintili PH pun mau lasa luwik biliyun2 ooo ..takan Teukiu je nak kaya solang.

Amier The Hero berkata...

Secara ringkasnya la TT yg budiman, pandai bercakap berpidato tak semestinya bijak pandai dalam mengemudi negaraku tanah tumpah darahku ni. Aku pelik ilmu apa dia pakai smpi marhaen sanggup pertahan dia, turun kat jalan memberontak, sanggup kena tembak air gatal sume utk dia. Sedangkan ada pikir tak, dia sedap² je relek masa tu tgk gelagat penyokong dia. Aku bukan org politik, aku hanya rakyat biasa yg reti beza mana satu pemimpin yg berguna dan mana satu yg sampah. Aku jugak bukan penyokong tegar yumno, mmg la atok nenek mak apak aku mengalir darah yumno tapi keyakinan aku takde since yumno diketuai oleh abam ajib dan wifey dia yg jelita tu. Terbentang depan mata kot kekayaan yg melebihi gaji, tak kisah la harta turun temurun ke hape ke. Depa bodohkan rakyat which is now abam ajib try to be a hero, suh dia diam². Baca je fesbuk tu takyah komen pape sbb aku cemuih. Serta kuncu² kicapsi dia, wak jahit.. konan the worrior princess, isa sam.... Sila diam dan jgn tunjuk muka.