Ahad, 6 September 2020

CILAKA - BETUL KE BERLAKU ?







CILAKAK

PUKRAK MUKRAK

AMIN

BETUL KE BERLAKU

DI MALAYSIA ?

AMIN

MANA MENTERI

HUD HUD 

MANA PARTI

PENJAGA MORAL

PEJUANG ISLANG

KAH KAH KAH


Lubuk lucah Malaysia dalam Telegram


KUALA LUMPUR – Aplikasi komunikasi Telegram telah disalah guna sebagai lubuk lucah dengan banyak “kumpulan seks” diwujudkan sebagai platform untuk bertukar-tukar gambar dan video seks, termasuk melibatkan gadis-gadis bawah umur dari Malaysia.

China Press melaporkan, terdapat individu yang sanggup bertukar-tukar kandungan hubungan seks semata-mata mahu memenuhi nafsu liar mereka.

Menurut wartawan akhbar itu yang menyamar untuk memasuki kumpulan seks dalam Telegram, kebanyakan mangsa merupakan gadis bawah umur, termasuk mereka yang melakukan aksi lucah dalam keadaan berpakaian seragam sekolah.

“Adalah percuma untuk memasuki satu kumpulan (dan mendapat kandungan lucah ini), cuma anda perlu dipelawa ahli untuk menyertai kumpulan ini,” demikian lapor akhbar itu.

Wartawan itu berjaya memasuki lima kumpulan selepas dipelawa seorang ahli wanita yang menjadi mangsa selepas gambar bogelnya dimuat naik orang.

“Jumlah ahli kumpulan adalah dari ratusan hinggalah mencecah sepuluh ribu orang bergantung kepada mana satu kumpulan.

“Ada yang sanggup memuat naik gambar hubungan seks dan ada yang menghantar gambar lucah teman wanita mereka untuk bertukar gambar lucah daripada orang lain.

” Selain itu, ada juga orang yang mahu menjual gambar lucah kepada orang lain.”

Selain sebahagian video aksi seks berpasangan dan video yang dipercayai dirakam tanpa disedari mangsa, kebanyakan video adalah melibatkan gadis keturunan Cina yang merakamkan aksi sendiri.

“Ada yang sengaja menunjukkan gaya menggoda, ada yang menanggalkan baju dan ada yang melakukan aksi lucah.”

Terdapat juga pedagang maya yang menawarkan kandungan bogel mencecah 1,000 GB dengan harga RM68.

Seorang mangsa berumur 21 tahun telah membuat laporan polis setelah mendapati gambarnya dalam keadaan bogel telah disebarkan oleh bekas kekasihnya.

Polis juga telah menahan suspek berumur 23 tahun di Kuantan, Pahang bersama adiknya yang berumur 22 tahun yang juga terlibat dalam merakam aksi-aksi lucah. – MalaysiaGazette


BETUL BETUL

PEKARA

INI BERLAKU

KAH KAH KAH

KALAU BRO

TAK PERCAYA

TANYA TUAN AJI

MOKHTAR SENIK

DARI DUP

KAH KAH KAH

BUKAN DAP

D. U. P

DEWAN ULAMA PAS

KAH KAH KAK

TO AJI INI

CEKAP BIJAK

TAHU PAKAI

TEKNIK INI

KAH KAH KAH

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kes telegram sex ini musti byk libatkan gadis kaum cina ..amoi2 ni hari2 berpakaian takat nutop chipet, bontot dan tetek je. Tak mcm gadis Melayu tampak suci bak embon timor ..tiap masa badan dibungkos tiga empat lapis baju ..mereka rasa seolah sedang berada di wilayah yg punye kelembapan O%. tuckbEEr