Selasa, 15 Februari 2022

BERSATU WAJIB GANTI UMNO

 


BERSATU WAJIB

GANTI UMNO

AMIN

Unknown commented on 

"TAMRIN TIBAI MUHYIDIN"

Aku setuju dengan Bro Tamrin. Akupun ahli Bersatu joined 2012 atas semangat asal penubuhan Bersatu parti alternatif selepas UMNOK jadi Parti LANUN. Masa itu semangat berkobar pasal nampak jelas VISI, MISI, OBJEkKTIF dan HALATUJU. 



Selepas PH jatuh disebabkan BERSATU tidak lagi BERSATU dan bersekedudukan dengan Paerti LANUN demi mencapai AGENDA peribadi yang mana tidak akan tercapai kalau usaha nya sendiri kerana ABAH memang lemah segalanya cuma SYAHWAT aje KUAT. Tafsiran Aku : BERSATU AKAN HANCUR, HANCAI dan PUNAH dalam PRU 15. Parti dah tak ada AURA selepas Ayahanda Tun yang terkenal dengan AURAnya dikhianati. Apapun Aku doakan yang terbaik pada parti aku BERSATU. HIDUP BERSATU

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa Bersatu hanya boleh berjaya kalu Bersatu buat joint-venture dgn dua tiga pertubuhan politik lain dan tukar nama kpd Bersetubuh. Barulah pengundi ada rasa stim sikit dgn parti baru ni lebih2 lg kpd pengundi muda.