Jumaat, 13 Januari 2023

PENCERAHAN BUKAN FAKE NEWS



CONTOH

PENCERAHAN

BUKAN FAKE NEWS

KHALAS


Unknown commented on 
"JANGAN SEBAR FAKE NEWS"

Kah kah .. semua komen komen menggunakan fake news untuk menakutkkan lo TT... Hahahaha.... Gua ingat satu cerita fake news bila mana manusia yang pertama mati ikut cara burung gagak tanam dalam tanah... Kah kah kah.. gua tak tau lah tu tanah perkuburan orang Islam atau tak.... Gua selalu pesan kat anak I... Mati dimana pung tanpa... Tanam cara apa pun takpa... Nak bakar nak humban ke laut Pong oleh... Gua tak geran... Sobab apo? Sobab gua dah mati... Gua tak tau orang buat apo kek mayat gua.... Kah kah...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kih kih kih..memang la ko tak tau apa jadi mayat kot...sebab masa tu ko kena azab alam kubur...kena himpit dgn kubur hingga tulang selangka bertemu renyuk...dibelit oleh ulau hitam..semua tu dah dibagi tau oleh Allah melalui al-Quran..takut bhaiii...tambahan lagi kalu kubur ko entah dimana-mana...kah kahnkah

Tanpa Nama berkata...

ini orang mesti tak takut buat jahat..