Khamis, 30 November 2023

WAHAB TERTEKAN BUKAN DI TEKAN



Saya tertekan dan trauma, mahu bersihkan nama”- Abdul Wahab

KAJANG – Selepas kali terakhir muncul pada sidang media di sebuah hotel di Bangi 17 November lalu, Penolong Pegawai Jabatan Komunikasi Komuniti (J-KOM), Abdul Wahab Abdul Kadir Jilani hari ini bersuara ringkas kepada media.

Selesai memberi keterangan kira-kira lima jam, Abdul Wahab ditemani peguamnya Faizal Abd Rahman bertemu para wartawan yang menunggu di luar pekarangan IPD Kajang sejak tengah hari tadi.

“Saya tertekan dan trauma. Saya nak bersihkan nama dan tuntut keadilan,” kata Abdul Wahab yang berusia 33 tahun dan terheret dalam penyebaran video tular membabitkan beliau dan bekas Ketua Pengarah J-KOM, Datuk Dr Mohammad Agus  Yusoff.

Diminta mengulas mengenai status jawatannya di J-KOM, Wahab memaklumkan beliau tidak pasti mengenai kedudukannya.

“Saya tak pasti lagi status jawatan di sana (J-KOM),” katanya.

Susulan itu, Mohammad Agus meletak jawatan sebagai Ketua Pengarah J-KOM selepas mendakwa video perbualan yang mengaitkan dirinya adalah palsu dan disunting pihak tidak bertanggungjawab.

Pada sidang media khas berhubung isu itu, Abdul Wahab mendakwa dirinya dijadikan kambing hitam oleh pihak tertentu untuk menjatuhkan Mohammad Agus oleh individu bernama Mr H. – 




WAHAB TERTEKAN

BUKAN DITEKAN

KAH KAH KAH

DITEKAN MAKNANYA

KAH KAH KAH

WOIT

APA JADI DENGAN

MISTER H

AMIN

SAPA MISTER H

YG PERANGKAP

WAHAB 

JENG JENG JENG

KHALAS

Tiada ulasan: