Rabu, 17 Januari 2024

LELAKI MISTERI


Lelaki ditahan kes khianat rumah Ngeh dibebas dengan jaminan polis

LELAKI yang ditahan kerana disyaki melakukan khianat api ke atas kediaman Ahli Parlimen Beruas Ngeh Koo Ham di Ayer Tawar 10 Januari lepas dibebaskan dengan jaminan polis.

Ketua Polis Daerah Manjung ACP Mohamed Nordin Abdullah dalam satu kenyataan malam tadi berkata lelaki itu juga akan menjadi saksi sekiranya diperlukan.

“Kertas siasatan dirujuk kepada Yang Arif Pengarah Pendakwaan Negeri Perak dan arahannya tangkapan (B1) (suspek) dibebaskan dengan jaminan polis serta menjadi saksi sekiranya diperlukan dalam siasatan (kes khianat api),” katanya.

Mohamed Nordin berkata lelaki itu akan dibebaskan hari ini. 

Dalam pada itu pihak polis memohon orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat berkaitan kes kebakaran tersebut menghubungi pegawai penyiasat ASP Mohd Azalan Ab. Karim di talian 019-3927837 bagi membantu siasatan pihak polis.

Terdahulu lelaki berusia 30-an yang ditahan di Shah Alam pada 12 Januari lepas ditahan reman sehingga hari ini untuk siasatan mengikut Seksyen 435 Kanun Keseksaan iaitu khianat dengan api kerana disyaki melontar kediaman Ngeh dengan molotov cocktail.

Pagi semalam Mahkamah Majistret Seri Manjung membenarkan tempoh reman suspek disambung sehari lagi sehingga hari ini. 

Dalam kejadian awal pagi Rabu lepas rumah Ngeh dipercayai dilontar dengan molotov cocktail menyebabkan kebakaran yang memusnahkan sebuah kereta miliknya manakala dua kenderaan lagi mengalami kerosakan. – Bernama, 17 Januari, 2024.

WOIT

SAPA LELAKI

MISTERI INI ?

JENG JENG JENG

MELAYU ?

BANJAR ?

CHINA ?

KELING ?

BENGALI ?

JEPUN ?

JENG JENG JENG

ATAU ANAK

CUCU MAT KILAU

AMIN

ANAK BUAH

TOK JANGGUT ?

AMIN

KHALAS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Something went wrong...

Kena Tanya PDRM siapa lelaki yg bakar rumah barua Cina tu..

NGO dan Penyiasat Persendirian perlu Cari Jalan dapatkan lelaki dan tanyakan hal sebenar..

Kalau boleh viral Kan lelaki itu dalam medsos...

Mesti ada yang tak kena dengan tuduhan fitnah pada PAS dan PN