Selasa, 3 September 2013

KENAPA TAKUT KIBARAN SANG SAKA?



SENI SEBAGAI PELURU
SENIMAN BANGUN MELAWAN

 Sasterawan Negara nafi menyorok berhubung bendera “Sang Saka Malaya”

     SEJARAH SANG SAKA

Pengerusi Bersama Bersih 2.0, Datuk A Samad Said (gambar) menafikan beliau kini bersembunyi daripada polis berhubung isu mengibarkan bendera Sang Saka Malaya pada malam ambang merdeka.
Samad ketika dihubungi The Malaysian Insider berkata, beliau sedang menghadiri perjumpaan di hotel di ibu negara.
"Saya tidak tahu hal itu, dan saya juga tidak lari malah saya sebentar tadi sebelum datang ke perjumpaan Yayasan Usman saya singgah ke KLCC, tidak ada apa yang berlaku. Saya tidak ditahan atau cuba bersembunyi.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit... HANYA SATU SOALAN.... kah kah kah..
kah kah kah...KENAPA TAKUT PADA KIBARAN SANG SAKA?.... kah kah kah..
kah kah kah... APA FAKTA SEJARAN HENDAK DI KAMBUS?... kah kah kah...
baca seterusnya disini:

ANAK MUDA BANGUN MELAWAN
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

2 ulasan:

JinChrist berkata...

Kibaran sang saka suatu penghormatan kepada pejuang kemerdekaan yg gugur..Kepada kerajaaan malaysia..jangan dijadikan isu ini isu politik. Kuasa di tangan yg Esa bukan pemerintah.

Tanpa Nama berkata...

Pak samad tak menyorok....sebenarnya pegawai polis yang kena kencing dengan anak buah dia kononnya tak jumpa cari pak samad....sebenarnya tak pegi cari pun....wakakaka...