Isnin, 7 Oktober 2013

AMERIKA ADA SUPERMAN - MALAYSIA ADA SUPERKUTTY







 THE ORIGINAL PANDDY KUTTY 


Mukhriz mahu jadi naib presiden sebelum Umno “kecundang” dalam PRU14
Calon Naib Presiden Umno, Mukhriz Mahathir (gambar) mahu menang dalam pertandingan merebut jawatan itu sebelum berputih mata melihat parti Melayu terbesar itu tewas dalam pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Beliau menyifatkan Umno sudah tidak mempunyai banyak masa dan keputusan beberapa pilihan raya sebelum ini jelas menunjukkan prestasi Umno dan Barisan Nasional (BN).

"Jika saya lewat mengambil keputusan untuk bertanding, silap-silap PRU14 kita dah kecundang. Umno sudah tiada masa. Kita telah lihat senario PRU12 dan PRU13, apa agaknya keputusan PRU14 nanti?


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..HERE COMES SUPERKUTTY...,kah kah kah..

kah kah kah..KALAU TAK ADA KUTTY APA AKAN JADI PADA MELAYU... kah kah kah..

woit..SUPERMAN PAKAI SELUAR DALAM DI LUAR.... kah kah kah..

kah kah kah...SUPERKUTTY PAKAI DUA LAPIS... kah kiah kah..

AKAN DATANG

---------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesian United Malays National Organisation. Harapan dan masa depan kat seekor anak daddy yg SPM cuma gred 3 dan lulusan Sophia University Jepun haha

Tanpa Nama berkata...

Itu Hishamuddin cucu Dato' Onn bin Jaafar bukan. Apa Melayu sudah lupa sama itu Dato Onn kah? Kalu dia pikir dia boleh buat, kita pikir Hishamuddin pun boleh buat juga.

DDKB berkata...

Yessserrrr......superkutty....i like.....jangan lupa...kita juga ada hantu kak rosmah...oppps cilap..... limah...kalau mereka bergabung...wow...sekali mereka goyang....iserail hancur lebur....dua kali mereka goyang....america kucar kacir.....dan kalau mereka banyak kali goyang.....eh eh....hantu kak rosmah..elemek silap lagi....kak limah LAMBAT PULAK DATANG ......?....hehehehehehehrh.....makllumlah......salah posisi....heheheheheu

Tanpa Nama berkata...

Apapon aku gelak sampai meleleh air mata tgk gambar diatas...dilema melayu ialah selalu kena tipu ngan mamak kutty

Tanpa Nama berkata...

Cukuplah dengan bangsa gagak memimpin United Melayu National Organisation. Biar bangsa Melayu pula memimpin United Melayu National Organisation.

Tanpa Nama berkata...

Awas kutty dimana mana....nasi... telur...ayam gulai...bendi...kuah campur 8.90..kimak nye mamak....boikot kedai mamak yg mahal dan letak gambar kutty the superkutty

Tanpa Nama berkata...

Org melayu mmg jenis bodoh berlapis2.. mereka apa peduli kena tipu dgn kutty ka apa haramjadah ka.. mmg spesis bodoh berlapis2 ni, mmg nyaman jer suker super duper kutty menipu sampai kiamat.. ingatkan kutty dah mampos, jadi serik dan lari dari kutty.. tidakkkkk.. biarlah bodoh melantun2 pun, hidup melayu sentiasa dibawah ketiak keling kutty..

Tanpa Nama berkata...

Boikot restoran mamak membantu melayu menentang mamak...restoran mamak semuanya ada connection dgn politician mamak kutty..skrg mamak kutty family business dah slow..byk lagi bisnes haramjadah ni...

sairim berkata...

Jiran Aku india muslim...bini pulak peo kerala....so visa 6 bulan sekali sambu.g...dorang dah adjust 1 tahun sekali ...... Cerita dio...aku dengan si fezal ni ok...tolong menolong..hisap rokok sama sama kek tangga....cerita politik takder masalah....satu kali tu ...aku kutuk kutty mahathir iskandar sampai tahap pukimak aku zebut.....tak lama kedian dia pindah rumah tanpa sebab....tak tahu aku kenapa...aku maki anak iskandar bukan si fezal tu.....takan terasa sampai macam tu....sampai sekarang aku hisap rokok sorang sorang kek tangga sambil main ukulele....sadis....aku agak dia tak suke kot...dia nak bunuh aku...aku lagi big and strong dari dio.....tak tahulah aku...konfius.