Isnin, 30 Disember 2013

BERITA KEMALANGAN





NOTA
semoga sehat kembali

Schumacher koma terjatuh bermain ski di pergunungan Perancis

GRENOBLE: Juara tujuh kali Formula Satu (F1), Michael Schumacher, menjalani pembedahan otak dan dilaporkan dalam keadaan kritikal selepas terjatuh ketika bermain ski di pergunungan Alps Perancis, awal hari ini. 

Schumacher, 44, yang mengumumkan bersara dari sukan F1 dan berasal dari Jerman, kini dilaporkan dalam koma dan terpaksa menjalani pembesahan neuro. 




----------

1 ulasan:

TUNTUT KEADILAN berkata...

Michael Schuhmacher, jumlah kekayaan dia dari hasil titik peluh sendiri, US$800 juta. Beri sumbangan kepada mangsa tsunami sebanyak US$10 juta. Anak tiri Najib beli kondo di New York US$33.5 juta. Kalau dia menderma lebih banyak daripada Schuhmacher pun belum tentu dari titik peluh sendiri. Apa yang diajar oleh Tukang Agama ialah Michael Schuhmacher akan masuk ke neraka kerana suka makan German Bacon, manakala anak tiri Najib akan masuk syurga dan dapat mengeseks bersama 72 bidadari kerana tak makan German Bacon. Manakala dosa-dosa Shahrizat yang mencuri lembu akan diampuni kerana melawat Mekah sebanyak 3 kali berturut-turut. Adakah ini adil?