Isnin, 30 Disember 2013

SPRM TAK ADA KUASA







SPRM kata tiada kuasa dakwa pembelian kondominium mewah anak Rosmah di New York

Badan pencegah rasuah Malaysia tidak boleh menyiasat pembelian kontroversi kondominium mewah bernilai RM100 juta anak tiri Perdana Menteri kerana tiada undang-undang untuk menyiasat individu yang membeli aset di luar kemampuan mereka. Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengatakan mereka mencadangkan agar peruntukan
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit..JAWAPAN NYA  SATU SAJE.... kah kah kah...

kah kah...KITA BERGULING GULING DI DATARAN MERDEKA... kah kah..


-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mengapa harus kita iri hati jika seorang Melayu beragama Islam mampu membeli sebuah kondo berharga RM110 juta? Sebalik nya kita mesti turut berbangga dan bersyukur kepada Allah swt. Harta semewah demikian bukan lagi hanya semata-mata untuk orang kafir.

Kunci kemewahan di langit dan bumi adalah di tangan Allah swt. Jika Allah swt ingin melimpahkan segala rezeki kepada anak YABhg. Datin Seri Rosmah Mansor itu adalah hak Ilahi.

Mungkin Allah swt dalam maha kebijaksanaan Nya memberi ganjaran kepada keluarga YABhg. kerana jasa-jasa beliau kepada agama, bangsa dan tanah air.

Allahwuallam.

Tanpa Nama berkata...

...kuasa terhad, 'TERJUN BANGUNAN ONLY'...kahkahkah

DIDI KOTA BELUD berkata...

SPERMA takder kualiti.....ini kalau cucuk kat anjing...mesti lahir babi ni.....SPERMA cacat...takder kualiti..tala untung...bongok mau mampus...kalau konkek ketua wanita pahang ni...mesti lahir HOBIT SMEGUEL NI....oppps...smeguel dah ada kat kedah......hahahhahahaha

Tanpa Nama berkata...

macam2 lawak bahalol.....