Isnin, 10 Mac 2014

MARI BELAJAR BAHASA INGGERIS







MARI BELAJAR

BI
PENGUMUMAN
adalah diberitahu
bahawa universiti bangsar utama
akan mengadakan kelas bahasa inggeris
kelas ini terbuka untuk semua

kelas ini dikendalikan
oleh graduan  BI
dari universiti malaya 

kelas ini diberi percuma
semua boleh datang

maklumat lanjut
sila hubungi 
universiti bangsar utama
52 c jalan kemuja
bangsar utama
atau hubungi
radiobangsarutata@gmail.com

MARI BUAT AMAL
mari kita selamatkan
anak muda ini
dia nak dilihat cool
maka mari kita ushakan
agar dia  boleh
mengunakan bahasa inggeris dengan betul
agar dia boleh membeli
kaca mata hitam
yang bersesuaian dengan bentuk 
muka dia

NOTA
jangan tunjukan
bangang
kepada dunia
kah kah kah

--------

11 ulasan:

cucutokabah berkata...

Hahahhahhaha... Anak beranak degnan pakcik yang pegang Bahasa Ingglis tu. Buka sama-sama poyo sebab hidung baru lepas cabut besi cucuk masa ditarik ke tempat demo. Ha ha ha

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

kah...kah...kah...REGION ngan RELIGION pun xleh beza asal ada bunyi2 inglish je kah..kah..kah...i les mai kes mai lod

Saiful berkata...

tah2 brader dok layan kepala stone kut...hang pa dok kacau dia..dia tarak tau ahhh apa yg dok jadi..janji stone ditepati

Awanama berkata...

OH MY GOAT..!!! kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah

Awanama berkata...

Orang2 umngok memang tak reti bi sejak bagi hidung2 mereka dicucuk dan ditarik oleh mamak tua yang sibuk bangga dgn ppsmi dia. Buat sekerat jalan, sendiri hentikan. Buat sbp setengah jalan, sendiri tukar. Jom kita tukar umngok-bn pulak, ubah, ini kalilah!

Awanama berkata...

oh my goat...kahkahkahkahkahkah

Awanama berkata...

mana tak bangang BI. cikgu suruh belajar BI dia makan pil kuda

Awanama berkata...

Kesian pakcik tu dia cuma nakmdapat 50 henget utk bagi makan kat anak bini sapalah dia bukan mcm bijan gi pasar dapat ayam singit kah kah
TT ko telah memalukan bani melayu ke peringat cekerawala

foo berkata...

Masa aku kecik ayah aku selalu maki camni kalau tgk berita dalam tv..."anakharam baik sikit!"...sekarang baru aku faham..anakharam lebih bagus dari puak umno celaka ni..anakharam baik sikit!!!

Awanama berkata...

I cant speak orang putih right. Sori me.

-zunodeng.

Awanama berkata...

Mamat sepanduk tu macam orang burma aje.

Oh my goat !!!

Lawak.