Isnin, 10 Mac 2014

RERORMASI MULA LAGI




Ribuan Hadir ke Stadium Kajang Tanda Solidariti Terhadap Anwar

Walaupun dengan notis hanya dua jam, ribuan penyokong dan pendokong keadilan sempat berhimpun di Stadium Kajang sebagai tanda solidariti terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim. 

Umum mengetahui dengan hukuman bersalah yang diumumkan mahkamah, sekali gus menghalang Anwar dari bertanding di DUN Kajang. Maka rakyat celik pasti membaca situasi ini sebagai satu penganiayaan. Aparat pemerintah sekali lagi digunakan untuk tujuan kotor.

Jelaslah walaupun sosok Anwar yang berumur 67 tahun itu masih berbisa dan ditakuti oleh regim, maka kezaliman diteruskan dan kebahagiaan keluarganya dirampas. Rakyat marah akan bangkit melawan.

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mengucapkan tahniah kepada rakyat yang hadir dan menggesa lebih ramai turun ke Kajang bagi menyatakan sokongan dan membuktikan penolakkan terhadap apa jua bentuk kezaliman.

Ketika ini, SAMM dengan kerjasama Pejabat Exco Pengguna dan Pelanconangan Negeri Selangor sedang menganjurkan Karnival Rakyat Selangorku di Stadium Kajang dari 7-22 Mac, menampilkan ceramah umum hampir setiap hari dan pelbagai acara keramaian. Jadikan stadium Kajang ini sebagai lokasi semua ahli Pakatan Rakyat dan aktivis berkumpul.

Api kebangkitan rakyat akan terus menyala, dan terus membara. Anak muda akan terus lawan penindasan!

Sekian,

che'GuBard
Pengasas
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)






----------

Tiada ulasan: