Rabu, 9 April 2014

ENTOT ENTOT LARI


REKOD DUNIA

BERTUNANG 

PALING LAMA

apa sudah jadi?
ini rekod dunia
bertunang paling lama
bila nak kahwin
kenapa tak kahwin kahwin

agong dah bertukar
kerjaan baru dah tubuh
tak kan latihan tentera
 di pd lama sangat

pasal apa tak kahwin kahwin
ini kes entot entot lari ke
kah kah kah

NOTA
melayu mungkin mudah lupa
tapi tukar tiub orang asli
tak akan lupa lupa
kah kah kah 

NOTA
saje timbulkan
kesah ini
tujuan untuk  hina
najib dan rosmah
yang guna duit kerajaan
bila anak nak berancuk



KAH  KAH KAH
agong pun
kena kepentong
kah kah kah
-----------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kena black magic kazakstan....badak dengan biras pun bertukar tukar pandangan..black magic siapa paling power....hehehebebeb...dua dua besan ni mesti mata dia juling air masa termenung ni...lambang ada jin dalam roh badannya......hehehehe....tak kan ku halal kan perancukan mu pakai duit gue tu...sampai kiamat takan ku halalkan.......rasain lo...keneraka lo.....kompargas.....

Tanpa Nama berkata...

waduhh itu bukan agong pak. itu mijan. kawan sekola gue tu. mijan tu dulu suke nyambung waktu lepasan kelas di rumah gue kerna di kampung gue orang banjar banyak ade kuda padi yang kecil-kecil. mijan itu yang suke nonggang kuda padi, hus hus, katanya persis cowboy american gitu. seharusnya jika ditahu olih mijan dia ditipu pemuda itu, sudah tentu ditembak saje mijan akan pemuda brenset itu persis cowboy american gitu

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub,

Hang dah takdak modai dah ka? Ni cerita basi la...awat hang dah tak dapat payment ka?? Meh sini number account aku nak sedekah kat hang RM0,000.30 Serious ni. Aku kesian kat hang...
-Ahli PAS Pendang-

Tanpa Nama berkata...

-Ahli PAS Pendang-

kau bodoh ke aper? x suka jgn baca la woi.......