Selasa, 8 April 2014

ORANG MENTAL



Tiada petunjuk penumpang selamat, Hishammuddin  harap keajaiban

Hishammuddin Hussein berkata ‎hasil siasatan daripada lokasi terakhir dikesan satelit tidak menunjukkan bahawa ada penumpang Malaysia Airlines MH370 terselamat
Meskipun begitu beliau mengharapkan akan berlakunya keajaiban dan meminta semua rakyat Malaysia untuk tidak berhenti berharap dan berdoa.
"Daripada spekulasi yang diterima sebelum ini dari segi teknikalnya dan petunjuk terakhir daripada satelitik menunjukkan tidak ada yang terselamat.
KAH KAH KAH
sepupu najib ini
 mental ke apa?
nak ajaib macam mana?
macam album ziana zain?
KAH KAH KAH
soalan nya
boleh kah orang mental
macam ini menggantikan najib

------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ni lah mslhnya bila bnyak main bontot adik ziana zain..otak bontot lidah kontot..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Jangankan gantikan najib...gantikan bapa ayam di brikfield tu pun bolum tontu lulus.......heheheheh

Tanpa Nama berkata...

1.ko sepatutnya berbangga dengan najib,hishamuddin dan rosmah bhaii!!mereka adalah manusia hebat dari malaysia!!mereka boleh menarik pemimpin negara maju dan besar untuk "bersendiwara" diatas kehilangan MH370 tersebut!!malah berbillion wang digunakan untuk menjayakan lakonan kehilangan MH370 tersebut!!betapa hebatnya mereka bhaii!!
2.ko bayangkan!!untuk mengalih perhatian terhadap isu NFC,altantunya,siziana,pelihanraya kecil kajang!!mereka boleh mempengaruhi pemimpin terhebat di dunia seperti obama,presiden us,perdana menteri australia dan 24 lagi ketua negara bersama-sama berlakun dan bersendiwara menggunakan isu MH370 ini!!wow betapa hebatnya najib dan rosmah bhaii!!ko patut tabik pada depa bhaii!!
3.kah!kah!kah!!atau semangnya usia ko semakin hampir senja dan sebelah kaki ko dah hampir ke alam kubur didalam kawasan gereja bersama persepsi ko terutamanya dam bab MH370 yang memungkinkan ko ke neraka bhaii!!

Tanpa Nama berkata...

bapok tua ni kalu jual bontot belum tentu laku...

Tanpa Nama berkata...

Auwww ... sampai hati korang kata I macam tu, tak kuasa I

Vikneswaran berkata...

Kah! Kah! Kah! Pecah perut aku.