Jumaat, 4 April 2014

SIAPA DIA ISKANDAR KUTTY





KOMENTAR TUKAR TIUB

dari awal lagi
dari tahun 1998 lagi
hishamuddin rais telah mengatakan
bahawa sesiapa 
yang tidak mengakui asal usulnya
tidak mengakui darah keturunannya
tidak mengaku bangsa asalnya
adalah sosok sewel

jika sosok ini menjadi pemimpim
maka ianya amat merbahaya
sosok ini membawa bahaya

keyataan ini menjadi saheh
menjadi tepat
menjadi benar
dalam kes 
anak lelaki iskandar kutty

tahukah pembaca bahawa
isteri hitler 
yang bernama eva braun
ialah seorang yahudi
walhal hitler berkempen anti yahudi?

tahukah  pembaca bahawa
mahathir anak lelaki iskandar kuttty
berasal dari kerala india?
tetapi sibuk menyamar sebagai melayu?

KENAPA TAK ADA KESAH
SEBELAH  ISKANDAR KUTTY
kita hanya baca 
kita hanya lihat
berita dan gambar
tentang keluarga sebelah isteri
anak lelaki iskandar kutty
tidak pernah tahu
tidak pernah lihat
siapa sebenarnya ketururnan
iskandar kutty

kenapa nama iskandar kutty
dilupuskan?


Memali: Mahathir ada di Kuala Lumpur dengar taklimat bersama pemangku KPN, kata Musa

Bekas TimbalanPerdana Menteri, Musa Hitam (gambar) berkata beliau dan pemangku ketua polis negara pada masa itu memberikan taklimat kepada  MahathirMohamad yang menjadi perdana menteri ketika itu pada hari kejadian Memali, 19 November 1985.


Dalam pertemuan itu, beliau memohon Mahathir menangguhkan program lawatan ke China atas tiga sebab:
1. Peristiwa ini berlaku di Kedah; negeri perdana menteri sendiri.
2. Peristiwa ini melibatkan orang Melayu beragama Islam.
3. Dengan menangguhkan lawatan ke China, Dr Mahathir menunjukkan beliau mengutamakan dan mengambil berat terhadap peristiwa yang berlaku di dalam negeri.

WOIT

kah kah kah
bani ketuanan melayu
kena tipu lagi

kah kah kah

-------

8 ulasan:

Unknown berkata...

Sejarah membuktikan bahawa Bani Melayu telah di tipu sejak keujudan mereka lagi.

Kejatuhan kesultan Melayu Melaka sebagai bukti. Yang menjatuh kan Kesultanan Melayu Melaka bukan nya orang Melayu, tetapi keturunan si Kutty yang bernama Ketol.

Bagaimana dengan "TAKHTA" yang ada kini, adakah ia nya tulin? Jawapan nya, tanya lah uncle Google.

Walau pun telah di "TIPU" melalui manifesto PRU ke 13 dulu sebagai mana yang di nayatakan bahawa kalau UMNO-BARU?BN puaka di beri mandat harga minyak dan barang barang keperluan lain tidak akan di naik kan. Akhir nya apa yang berlaku!!! Malah GST pula akan di perkenalkan.

Percaya lah bahawa Bani Melayu yang tak serik serik di tipu sekali lagi akan memberi mandat kepada puak puak penipu ini. Jawapan nya kita tunggu keputusan PRU ke 14. Kalau tak berubah juga alamat hingga kiamat lah kita semua akan derita dek Bani Melayu yang tinggal di cerok kampong dan FELDA.

Kesian Bani Melayu, bila kah mereka akan sedar agak nya!!!

Tanpa Nama berkata...

Naungan politik yang menggalakkan amalan mengambil untung atas angin dalam perniagaan, berpunca daripada pelaksanaan Dasar Ekonomi Baru (DEB), yang bercanggah dengan falsafah asalnya yang adil dan mulia.

Demikian hujah bekas menteri kewangan, Tengku Razaleigh Hamzah di ibu kota semalam.

Menurutnya, amalan untung atas angin merujuk kepada cara mudah membuat duit melalui hubungan politik, tanpa perlu terlibat secara sihat dalam persaingan terbuka.

"Walaupun ia kedengaran seperti mahu menuding jari mencari salah dan pahit ditelan, jawapannya terletak pada DEB, atau lebih tepatnya pada DEB yang tersasar dalam pelaksanaannya.

"Jangan silap tentang DEB; falsafah dan idea di sebalik program kejuruteraan sosial ini adalah adil dan mulia.

"Namun, pelaksanaannya menjadi cacamarba dan salah kerana amalan naungan yang menjurus pertamanya, kepada kronisme dan untung atas angin yang kita sebutkan.

"Hasilnya, matlamat yang ditetapkan oleh pembuat polisi gagal dicapai dalam rangka masa yang ditetapkan," katanya.

Beliau berkata demikian sewaktu menyampaikan ucapan sempena pelancaran buku Malaysia Kaya Rakyat Miskin tulisan Anas Alam Faizli yang mengulas tentang tenaga, ekonomi, dan sistem pendidikan Malaysia.

Tengku Razaleigh yang lebih mesra sebagai Ku Li seterusnya berkata, amalan itu pada asalnya bertujuan mengupayakan segelintir mereka yang terpilih untuk berjaya sebagai usahawan dan pemilik ekuiti.

Kekayaan daripada golongan tersebut sepatutnya berkembang dan dapat dinikmati orang ramai, katanya lagi.

"Rancangan itu sepatutnya mewujudkan kesan pengganda yang akan sampai ke bawah untuk memanfaatkan masyarakat secara kewangan.

"(Sayangnya) rancangan itu gagal," kata Ku Li kerana ia menyebabkan ketidakseimbangan pendapatan yang tinggi di kalangan rakyat Malaysia.


kah kah kah
inilah cara ee buat untung aas angina, pandai pulak kutuk amerika tiada emas kah kah kah
padan muka engkau li

Tanpa Nama berkata...

selagi kita bodoh, selagi itu juga akan dibodohkan, selagi itu dimandulkan, selagi itu didayuskan, selagi itu diperlekehkan kah kah kah
hidup melayu hidup kerala ooops kah kah kah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Aku....kalau mati hidup tujuh kali....dianugerahkan umur sampai 2000 tahun.....keling pukimak paling aku benci...mahathir anak lelaki iskandar pundek kutty.....keling keling lain is my friend....but paling aku paling aku paling aku benci benci benci....meh meh nah nah nah kau....ni..mkeling anak kutty ni....tak tahu mengapa.....aku nak lupakan..seperti aku cabut nyawa aku sendiri.....tak taulah...kalau hati dan otak aku letak klorox pun...lepas hilang buih tu...benci tu tak padam padam ler...lebey lebey kalau nampak si gundul precious di paper...makin benci aku....yang parah lagI tu...aku minat racing kete...bila f1 mari je...bertambah meluap benci aku...yang buat tu mohzani tqpi kenapa si kutty tu yang aku benci...tolonglah hilangkan kebencian ku ini...bagi aku satu sebab je kenapa kutty ni tak boley dibenci.......pukimak punya anak kutty ni......napalah graviti lambat betul tarik ko ni....alahai...sial anak beranak. Dia ni...sialllllllll.

Unknown berkata...

bani melayu UMNO telah dibentukan dan dibodohkan dengan satu tamadun baru ... harga barang naik, mereka gembira bersoraksorai ... yang haram dah jadi halal(contoh: rasuah), yang halal dah jadi haram (contoh: hudud) ... dikenakan cukai gst yang menyusahkan, mereka kata itu adalah perkara baik ... politik mereka terkeluar dari agama, agama tak boleh campur dengan politik ... menipu, berbohong dan memfitnah bahkan membunuh bukan dosa tapi dapat pahala ... menegakkan syariat Islam adalah dengan berpesta seks dan dadah ... merogol adalah tanda kasih sayang ( tanya rais) ... termengandung anak dara akibat zina dipelihara dan dijaga rapi (tanya ali) ... merompak duit kerajaan dikira rezki halal ...!!!

Master Jaguh berkata...

This Is What Women Really Want !! >>> CLICK HERE !!

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT mohon jelaskan siapa sikandar kutty ni? Kalu dia etnik malayalam ertinya berasal dari malabar di barat selatan india bukan kerala. Di situ terletak bandar Goa tanah pertama dijajah Portugis dan seterusnya kuasa barat yg lain. Majoriti penganut Krstian di India terdapat di Malabar, ramai yg berketurunan kacukan India-Eropah mcm Serani di Melaka. Apakah si kutty ini juga dari spesis ini? Dan apa agama asalnya? Saya ada diberitahu si kutty ini pernah jadi guru Tunku Abdul Rahman. Betul ke? Bagaimana dia boleh menyusup ke istana Kedah? Adakah dia talibarut Inggeris dan Illuminati? Mohon pencerahan

Tanpa Nama berkata...

Bersyukurlah! Kalian patut bersyukur! Nasib baik semasa Mahathir jadi PM dulu, dia hanya buka kilang kereta Proton! Kalau dia buka kilang kapal terbang baru kalian tahu! Malaysia boleh..... Malaysia boleh lingkup dibuatnya!

Aku berdoa semoga Allah panjangkan umur Mahathir agar dia dapat melihat sendiri kerosakan yang telah dibuatnya semasa jadi PM Malaysia.....