Khamis, 14 Ogos 2014

INI BUKTI SOKONGAN







TAHNIAH!

ini buktinya
30 adun selangor
 menyokong dr wan azizah


tukar tiub ucap tahniah
kepada pak abu a.k.a  shaari sungip
kawan satu sel di kamunting
no 2506

tahniah juga
kepada amir shaari
ucapan syabas 
 kepada azmin ali

jelas dalam hal salah benar
dalam hal selangor
kita semua dalam satu kancah
dalam satu saf
kita sangkutkan perbedaan
kita satukan pakatan




Gambar 30 adun yg menyokong wan azizah sbg MB termasuk YB PAS Shaari Sungip dan YB Hasnol Morib
TAKBIR!!!!!






------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalu hakikat 30 ADUN menyebelah kepada Wan Azizah dan Khalid Ibrahim, UMNO dan Sultan masih buta perut tak nampak fakta itu maka mutu atau kualiti demokrasi berpalimen negara berada pada tahap rendah. Gambaran besar bahawa seseorang MB itu mesti mendapat dukungan daripada partinya dan juga mesti mempunyai exco majoriti di belakannya bagi dia boleh memegang jawatan MB jka tidak itu namanya pentadbiran bobrok. Sultan mesti melihat fundamental ini berjalan jika tidak mungkin ada tangan ghaib yang mengendalikan situasi benggong itu. Khalid Ibrahim yang mindanya berserabut dan kelang kelibut langsung tak boleh dibuat runding melainkan diheret keluar secara tak berdigniti.Dia bagaikan berloyar buruk dengan manusia akal siuman di hadapan mereka.Dalam konteks Malaysia seorang MB itu mesti dapat dukungan dan mempunyai wakil parti majoriti daripada partinya, Sultan hanya melaksanakan persetujuan jika itu berlaku tak lebih daripada itu.Yang lain boleh sibuk tapi tak boleh sibuk untuk meributkan situasi.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Selepas ni ...mammat tu akan terkeluar sendiri tempeh...kangkung...daging udang galah...jus limau...daging kambing dan PETAI yang dia baru kunyah tadi tengahhari...bukan ikut bawah...ikut leher....kikikikikiki...nak sangat jadi markos dan soeharto....sohai layaklah....kur semangat...aku harus hati hati dengan mentrri besar yang baru ni....si khalid ni terkena betul aku....aku ingat kan INI BAGUSNI....rupo ruponyo....PROBOSKY MONKEY.....kur semangat..selisih malaikat 44......

Tanpa Nama berkata...

Allahuakbar...........
tahniah......
pas masih tergolek dog........
tak perlu tungu 17hb Ogos.....
sempoi..........

Tanpa Nama berkata...

Ajak TSKI ikut takbirrrr...Pakatan tetap solid. TSKI boleh lah tubuh parti baru... PukiTan namanya. Kah kah kah. Tan Sri Vincent Tan mesti setuju. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Takbir.Mari kita memanjatkan kesyukuran kita kehadrat illahi yang dapat menyelamatkan rakyat Selangor dari parti yahudi laknat umno-Apco!Allahhu Akhbar!Allahhu Akbar!Allahhu Akbar!

Parti Syaitan dikenali akhirnya kecundang juga.

Tanpa Nama berkata...

Pukimak kau lah hishamuddin. Kau fitnah azmin, amir tak ingat dunia, skrg kau telan balik ludah kau.

Tak bermaruah betul kau ni. Betapa jahat nya kau buat fitnah dan tuduhan jahat pada azmin dan amir selama ni dalam blog kau padahal diorang takde pun kacau kau. Takde pun usik telur tua kau yg dah belayut tu.

Padahal diorang tu kawan. Kawan dalam perjuangan. Kau tikam dan rodok diorang tak ingat dunia selama ni sekrang dgn selamba najis fitnah yg kau tabur kau jilat balik. Tahniah konon. Lancau kau la

Dari dulu aku dah cakap, kau dah tertelan air puki elizabeth wong banyak sangat. Berapa banyak taik tian chua yg kau dah makan.

Dua ekor bangsat ni lah yg supply kau banyak maklumat bohong pasal negeri selangor. Kau yg bangang percaya bulat-bulat.

Selidik balik dan ingat balik segala bisik-bisik palsu yg kau dengar selama ni. Tanya diri kau sejujur-jujurnya. Apa tak betul aku cakap ni?

Dalam banyak hal kau nampak pandai, tapi dalam kes Khalid ibrahim ni memang kau memang tongong.

Dah tua bangka tapi masih bodoh sombong memang susah nak diajar.

Nararatif songsang azmin gila nak jadi mb ni lah yg buat kau ketinggalan jauh selama ni dari cerita sebenar.

Sekarang baru kau tersedar bila dah bersepah air mani fitnah yg kau tabur sana sini. Baru kau terjaga dari fantasi karut kau.

Dulu aku respek kat kau. Tapi bila kau mula tikam belakang kawan sendiri hanya kerana termakan fitnah, semua respek aku kat ko dah hilang.

Pundeklah kau hisham...puiiiiiiii