Selasa, 23 September 2014

SURAT PAGI INI






DARI BUCU MANA
Timbul persoalan untuk kurun ini : dari bucu mana Istana mengutip nama Azmin. Inilah yang menjadi persoalan hakiki. ini serius cool......xramai yg akan terfikir tentang benda ni. on SELANGOR DAN REALPOLITIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/22/14


------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

YB Azmin orang PKR yang paling awal berbahas diDewan Undangan Negeri Selangor masa itu rakyat tak kenal lagi PR begitu juga Sultan Selangor masa itu Duli YM memangku jawatan Sultan kerana ayahanda menjadi YD Agong kalau tak silap ....dalam Dewan cuma ada 5 pembangkang 1DAP (Tn.Speaker sekarang Dato Teng Chang Khim), 2PAS & 1PKR (YB Azmin)....sudah pastilah Sultan lebih kenal dengan YB Azmin....

Awanama berkata...

Ini mesti dari presideng barua....
Presideng CILAKA main wayang..
kah...kah..kah...

Awanama berkata...

biarkan..sbb lepas ni jadi sesuatu berak cangkung kena lari...kah kah kah

Awanama berkata...

kah kah..baru padan muka TT..akhirnya nama cadanagan mesyuarat PAS (azizah dan azmin) dipilih oleh sultan menjadi menteri besar..azmin kena berterima kasih kepada PAS..KAH KAH

Awanama berkata...

itu bukan soalan perlu. takkan tak tau jawapnya. cuma budak mentah rabun politik je tak tau.
(nanti ada kesempatan sesuai aku nak upload satu contoh bagaimana budak mentah rabun politik sangkakan diri dia hebat sangat macam profeser serba tau serta beriya2 membodek, tak tau la aku apa hasil dia dapat, cecah 2 koma ke tak)
yang lebih penting ialah:
apa yang dicaturkan naik haji,
apa yang diatur langkah menjadi.
syabas.
tapi harap terus menjadi.
lebih baik lagi.
langkah kemas2 dan lebih rapi.
jangan cepat puas hati.
jangan makan diri.
nanti tinggal syiok sendiri.
orang di bawah akan sakit hati.
rakyat berharap akan kecewa ke mati.

p/s siri tangkapan2 awal tu rupanya prelude juga ke arah yg satu. apakah agaknya langkah menangkis kempen keganasan terbaru yg beriya dan tanpa henti ini? kalau orang lemah, lama dah pensan kena attack berterusan macam ni!