Selasa, 24 Februari 2015

SESUDAH KENDURI ATAU SEBELUM KENDURI






KOMENTAR
racangan untuk terajang najib
sedang bergerak pantas
apakah sebelum kenduri ditendang
atau sesudah kenduri ditendang

para diplomat di kuala lumpur
sedang heboh membincangkan pekara ini
ini berikutan dengan
perkembangan politik yang cair
dan berubah

Selamat menerima menantu buat Najib 

dan Rosmah – Shahbudin Husin 


Najib Razak dan suaminya  Rosmah Mansor secara rasmi akan menerima menantu apabila majlis perkahwinan anak perempuannya, Nooryana Najwa dengan Daniyar Kessikbayev akan diadakan pada 28 Mac depan di Kuala Lumpur  Convention Centre (KLCC). 


- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/rencana/article/selamat-menerima-menantu-buat-najib-dan-rosmah-shahbudin-husin#sthash.LzjffJwq.dpuf

KAH KAH KAH

woit
kah kah kah
sempat ke ni
atau
madey dah terajang
atau macam kes
mat said minta nyawa
nak kahwinkan anak
di rumah menteri besar
kah kah kah

PADAN MUKA


-----------

3 ulasan:

Awanama berkata...

28hb mac tu adalah 60+ earth day.kenduri akan bergelap seminit ke?

Awanama berkata...

Mat monggol nak istihar anaknya dientot oleh mafia rusia.kah..kah...kah...hari -hari saekor najis yang dah tak sempat.kah...kah...kah...

Awanama berkata...

Mesti lah selepas di entot ;

Entot gaya omputeh lah , entot ramai ramai kat sri perdana macam wayang anak tiri si Reza....

Salam 1 Entot