Jumaat, 20 Mac 2015

AUTA SAEEKOR KEELING




WAHAI BANI MELAYU
wahai bani melayu
lihatlah muka ini
lihat betul betul
pandang rapi rapi
adakah ini muka melayu

lihat sekali lagi
jujur pada hati sendiri
tanya diri sejujur mungkin
adalah ini muka melayu

bawa seorang kanak kanak
lihatkan muka ini
kemudian tanya si kanak kanak
adakah ini muka melayu?


Isu jet: Nyawa pemimpin tertinggi keutamaan negara
KUALA LUMPUR - Pembelian pesawat eksekutif Airbus Corporate Jetliner ACJ320 oleh kerajaan bukanlah satu pembaziran kerana ia digunakan untuk tujuan keselamatan, kata  Abdul Azeez Rahim (BN-Baling).

Oleh itu katanya, pembelian pesawat itu perlu disokong kerana ia bertujuan menjamin keselamatan pemimpin tertinggi negara khasnya Yang di-Pertuan Agong.

"Yang di-Pertuan Agong layak mendapatkan perkhidmatan yang terbaik dari segi teknologi dan keselamatan.

"Dalam masa sama wang rakyat dapat dijimatkan kerana pesawat baru ini tidak memerlukan kos penyelenggaraan yang tinggi seperti pesawat lama Boeing Business Jet (BBJ).

KAH KAH KAH

woit 
kalau untuk keselamatan 
yang dipertuan agong
kenapa rosmah  pereksa
kenapa tidak 
pegwai TUDM?
ini macam nak pakai
kenduri anak kahwin
pengantin naik jet baru
woit
ini betul betul
auta saeeekor keeling
ini auta EEE
kah kah kah

AUTA KEELING 

-----------

7 ulasan:

Awanama berkata...

Air mata rakyat yg tertindas akibat keperitan hidup akan menyebabkan jet tersebut terhempas...Ingat wahai pemimpin umno, jangan bohongi rakyat, kamu adalah penzalim dan tidak amanah dan manusia munafik, sifat yg amat dibenci oleh Allah.

Wahai agamawan yg hanya berdiam diri tanpa menegur pemimpin yg korup. Kamu juga dikalangan golongan munafik, mengunakan agama sebagai perisai utk mempertahankan ketua2 kamu..Tunggu saat kehancuran kamu..janji Allah itu pasti..

Awanama berkata...

guna nama agung pulak dah auta mamak keeling kah kah kah...sapa bagi malu kat melayu nie kah kah kah...pi mampoos lah mamak woit kah kah kah

Awanama berkata...

Eeeeee Eeeeeeee Eeeeeee Ling Ling Ling Eeeeee Eeeeee Eeeee Ling Ling Ling , Eeeeeee Eeeeee Eeeee Ling Ling Ling .

Khaaaaaak Tuuuuuuuui !

DD KAYBEE berkata...

AzEEZ ni baguih dok ada...celup sperma tanah liat arang kayu bakau ni ajaq bani melayu.....KALAU NAK MAJU..HARUS PANDAI DOK ADA TANGAN SIAPA YANG ADA KUASA MESTI KENA CIUM WALAU TANGAN TU ADA BAU CIPAP JANDA TUA ATAU DUDA KANNGKANG...baguih dok ada azEEz keeling wei...hang guru paling sempoi bagi bani melayu...hakmelayu yang wujud lah ni...menangislah..mengeluhlah...pendamlah perasaan tu..mengharapkalah..sayangilah otak taik banggang yang penuh sentimental tu...jangan pernah terpikirkan bani eee ni yang dok pelangkung hangpa pasal puak kapir ni supaya senang bani eeee ni mengaut UNTUNG....kakkakakakaa...aku...bangla pun aku tampar..inikan yang menyamar ni.....kakkakakaka

Awanama berkata...

Keling bodek melayu....tt bodek cina dap...lagi jahat

Awanama berkata...

Kan budak hitam tu Keling Khordhing ghell.

Kat kampong dia ada 1 Billion budak hitam lah , tu sebab datang kanpong Melayu

Melayu pun Bahalol jugak macam budak tu 1 Mat Dah Bahalol

Awanama berkata...

Keling ni dulu masa tak ada kerja jadi along kat kampong.sudah baik sama bik mama sekarang kerja nak kelentong melayu.Jumpa keling ni jangan lupa bawa kayu pukul kepala keling ni dulu.kah...kah..kah...