Jumaat, 20 Mac 2015

MASUKAN KE DALAM BOTOL








FACE BOOK


HARUN DIN Memberi Restu Kepada Muslimah..
Apahkah ini ajaran Rasulullah s.a.w?

Sila bawa sirahnya dan Nasnya...
Adakah Rasulullah s.a.w pernah memegang kepala bukan muhrim walaupun dalam keadaan berlapik..?











-----------------

7 ulasan:

Awanama berkata...

1.apa isunya!!!berlapik!!!
2.memang dah keturunan abu jahal!!itulah kerja ko bhaii!!
3.taubatla bhaii!!nanti takut ko jadi kayu api neraka sama abu jahal!!

Awanama berkata...

Yang kau tolak hudud tu ada nas dari alquran @ hadis.....bawa sini.

haron jin berkata...

adoi paroh...parooooooooooooh..

aku berhentilah sokongPAS ginih

Awanama berkata...

Din jin ni dia sakit pun pegi ostolia.kalu tak caya tanya Madet.Din jin ni lebih kurang macam zul bisul je.penjual agama paling laris.kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Masuk kepala butuh dlm pantat mak kau pakai kondom pun berlapik boleh tak bhaii!!!?

Awanama berkata...

Sahabat nabi sakit pegi hospital ka dulu...kalau bengong ttg rawatan jgn komen...sama mcm abu jahal ja

Awanama berkata...

Dia pegang kepala anak yatim to bhai....jgn marah. Gosok2 sikit boleh buat modal balik nanti hahha