Khamis, 13 Ogos 2015

SENI BANGUN MELAWAN






SEN

ANAK MUDA

Mural misteri sokong Muhyiddin di Kluang

 | August 13, 2015
Beberapa jam selepas itu satu lagi gambar dimuat naik dalam akaun Instagram yang serupa, kali dengan dengan status dengan makna-makna lebih mendalam.






PETALING JAYA: Sebuah lukisan mural dipercayai berimejkan bekas Muhyiddin Yassin dikesan di bandar Kluang.
Walaupun lokasi lukisan masih belum dikenal pasti, tetapi lukisan mural itu telah diviralkan dalam sebuah akaun Instagram pelawak dan pelakon Shahrol Azizie Azmi, atau lebih dikenali sebagai Shahrol Shiro.
Status yang dimuat naik menyatakan ,”Operasi Sulit pun bermula..gambar siapakah yg akan dilakar dimalam hari ini???Nantikan warga Kluang”.
Dalam gambar itu, dua orang lelaki berdiri dengan menundukkan muka memegang semburan tin di tangan dalam suasana lampu malap berlatarkan potret seseorang yang masih belum selesa.
Beberapa jam selepas itu, satu lagi gambar dimuat naik dalam akaun Instagram yang serupa, kali ini dengan status dan kata-kata mendalam.


CONTOH 

TERBAIK

seni anak muda
senai menghasut
seni bangun melawan
bukan seni bodek

SENI COOL



----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

2 minggu, akhirnya barulah ia muncul.
2 minggu, mulanya draf disediakan oleh pengarah komunikasi, lalu ditunjuk pada bos utk kelulusan, balik smula pd pgh komunikasi, diubah, lalu diberi pd bkt aman, dikomen, diberi pd kpn, dilulus, diberi pd ag baru, dikomen, diberi pd jpm, dikomen, balik smula pd bos, diberi pd pgh komunikasi, diubah, ditunjuk pd pm, dilulus, diberi pd bini pm, dikomen, balik smula pd bos, diberi pd pgh komunikasi, diubah, ditunjuk semula pd semua dari bos ke kpn ke ag ke pm dan bini, dilulus, maka akhirnya setelah 2 minggu ghaib, hari ini zeti pun buat pengumuman, baca skrip yg isinya benda2 yg semuanya kita dah tahu, tanpa ada perincian yg lebih mendalam, sambil berlindung sebalik akta rahsia rasmi

Unknown berkata...

Ni semua geng jack bahlol