Isnin, 12 Oktober 2015

AUTA KELING










TAHUN 2001

DTC TERBAKAR

JONAH UBU

DITANGKAP

KAYVEAS KATA

ADA BUKTI

HINGGA KE 

HARI INI

TIDAK TUNJUK

BUKTI - INI

AUTA KELING

Dewan UM terbakar angkara khianat: Kayveas

Kebakaran Dewan Tunku Canselor (DTC) Universiti Malaya berpunca daripada perbuatan khianat dan bukannya akibat litar pintas, kata Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk M Kayveas.

Read more: https://www.malaysiakini.com/news/4314#ixzz3oKJczQvN

Dewan UM terbakar angkara khianat: Kayveas - Malaysiakini

www.malaysiakini.com/news/4314

Translate this page
Malaysiakini
Aug 15, 2001 - Kebakaran Dewan Tunku Canselor (DTC) Universiti Malaya berpunca daripada perbuatan khianat dan bukannya akibat litar pintas, kata ...
Missing: dtn




PPP sedia lepaskan peruntukan kerusi 

DUN, Parlimen dalam PRU14 

Parti Progresif Penduduk (PPP) bersedia menerima pandangan parti komponen BN yang lain berhubung pengagihan kerusi bagi pilihan raya umum akan datang.
Presidennya  M Kayveas berkata, beliau difahamkan parti Gerakan ingin mengambil alih kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor di Kota Alam Shah dan PPP bersedia memberi ruang kepada parti itu untuk bertanding kerusi berkenaan.
"PPP bukan sebuah parti yang mementingkan kerusi sebaliknya merupakan sebuah parti yang mementingkan perpaduan dalam BN dan semangat kerjasama untuk memastikan kemenangan BN.
Pada pilihan raya umum ke-13, PPP gagal memenangi 4 kerusi yang diperuntukkan iaitu 1 kerusi Parlimen Kepong di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan 4 kerusi negeri, masing-masing satu di Kota Laksamana (Melaka), Kota Alam Shah (Selangor), Pasir Bedamar (Perak) dan Manik Urai (Kelantan).
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ppp-sedia-lepaskan-peruntukan-kerusi-dun-parlimen-dalam-pru14#sthash.x1ujmMDw.dpuf

KAH KAH KAH
woit
parti pundek pundek pundek
nak buat apa lagi
empat kerusi lingkup
semua kerusi lingkup
kah kah kah
dihantar untuk kalah
kah kah kah
ini namanya auta keling

PUNDEK LAH


--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PUNDEK ini kalau di bagi pada Mat Bahalol di lahap jugak kan

PUNDEK tak LOHE tetap AlTuya kan????

Tanpa Nama berkata...

fundek fundek fundek

DIDI KOTA BELUD berkata...

Pundek yang baik adalah pundek yang dah mati...pakai kondom pun tak bley..jimat belanja..duk diam diam dalam celana katak....kakakaak...kimbet.

Tanpa Nama berkata...

Malaysia ni boleh aman kalau keling takda. Untuk keling2 yang ada ni, jangan bagi dia pangkat dan kuasa, sbb dia mudah naik tocang. Hantar balek keling2 ni, termasuk "melayu2 jadian" (eee), Malaysia akan aman. Bila dah aman, baru boleh buat kerja, baru boleh maju.