Khamis, 8 Oktober 2015

DEMO BAJU MERAH BATAL







DEMO KAJANG

BATAL?

TAK DAPAT

BUJET KE? 


Demo di Kajang batal, Jamal sasar di Ampang pula
Jamal Md Yunos, yang mencuri tumpuan sewaktu perhimpunan Baju Merah pada 16 September, membatalkan hasrat mengadakan demonstrasi di Kajang yang diwakili Presiden PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail.
Sebaliknya, Ketua Umno Sungai Besar itu kini mensasarkan pentadbiran Selangor bawah Menteri Besar Mohamed Azmin Ali berhubung isu wabak denggi di negeri itu.
"Wabak denggi ini, kita tidur dekat rumah pun tak aman. Selangor (adalah) negeri penyumbang denggi yang paling cemerlang sekali.
"Tahniah (kepada kerajaan negeri) dan syabas membiakkan nyamuk aedes dengan menggunakan peruntukan (bekas)  Khalid Ibrahim," katanya kepada pemberita.
Jamal berkata protes tersebut akan diadakan di pusat beli belah Spectrum di Bandar Baru Ampang pada petang Ahad in

KAH KAH KAH
woit
semua kecewa
200,000 dah sampai kajang
semua dah sedia
semua tunggu arahan
tup tup di batal
200,000 kaki demo kecewa
200,000 kaki demo frus
frus menonggeng
kah kah kah
satu hari punya kerja
tak dapat fulus
kah kah kah
woit
di ampang ini
berapa ratus ribu?
nak kira sama
mak cik datang shoping?
nak masuk kira 
orang shopping?
kah kah kah

BiJAK BiJAK
--------------

5 ulasan:

atuk berkata...

saudagar ikan ni nak gian takde bekalan kah...meroyan sini mengamuk sana?

Tanpa Nama berkata...

Buat berita alihkan isu. Buat berita alihkan isu. Turun semua, angkot semua. Isu apa tu? Cakap le awal2.

Buatlah apa saja berita yang penting alihkan isu yang melingkari pm najib. Panggil turun semua media dan geng2 silat jawa dan melayu. Dana tak ada hal punya. Duit rakyat untuk rakyat.

Rakyat dah semakin lupa. Rakyat dah semakin lupa isu utama. Biarkan pembangkang berkalut nak cover sana sini. Azmin pula dah start nak melingkupkan pakatan. Cantik betol planning kita.

Betul ke rakyat semakin lupa isu utama?Diminta badan2 bebas pembanci pendapat umum sila buat bancian tiap2 minggu. Kalai boleh tiap2 hari lagi bagus. dan siarkan macam laporan ipu jerebu tu. Ini zaman tenet. Senang sangat buat kerja. Jangan tidur panjang le kawan..

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT,nampaknya PARTI KETUANAN MELAYU sekarang ini akan dipulihkan maruahnya dan diperkuatkan olih TIGA tokoh2 besarnya iaitu JAMAL YUNUS,ALI TINJU dan tidak ketinggalan DATUK SERI TAJUDIN RAHMAN.Mereka2 inilah yang mengharumkan nama PARTI .Habislah TEUKU NAN akan jadi kupang tembaga.

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol Ikan Bakar tak de Stok Keli ke????

Kemapa tak jala kat Sungai Kelang nun sama bebudak bahalol baju merah

Nak susah Rakyat saja

Kepala Otak !!!!!!!!!

Gang takder baju berkata...

Jamal pak tongkol ..tangkap musang pakai cangkol..mancing ikan tak timbol timbol....eh eh..takut dituduh mandol....kakkaa..demo leee kemurang sebelum kemu didemolitionkan....kondominium betul...pui..