Rabu, 20 Januari 2016

PROJEK TIPU






SATU DUNiA

TAHU

INI PROJEK

KRONi
 






 

 

 

Bohong AES untuk kurangkan kemalangan jalan raya, kata Mahfuz

Datuk Mahfuz Omar hari ini membidas keputusan Putrajaya yang bakal melaksanakan semula Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) atas alasan mengurangkan kadar kemalangan, menegaskan ia satu lagi pembohongan bertujuan mengaut keuntungan daripada rakyat

















KAH KAH KAH

woit
ini projek kroni
nak kaykan kroni
bukan nak selamatkan
orang ramai
kah kah kah
mustahil gerombolan buat
projek untuk kebajikan
KEBAJIKAN hanya luaran
niat sebenar kayakan kroni
kah kah kah
projek projek projek

PROJEK KRONi
 






--------------

3 ulasan:

Nazrio berkata...

Sangat masuK akaL
Tuhan menciptakan nuraka
Nuraka Dan neraka...buat bodoH
Mereka umnQ sangat mngundang
Murka....

panglimo potaseh berkata...

GST kaut 39 biliyun, tarik subsidi kerajaan selamat hampir ratusan biliyun, cukai pendapatan, cukai tanah, cukai pintu, cukai atas cukai nak betak pun kena cukai, indah water namanya .. tol lagi.

Sekarang ni macam-macam saman jalanraya ada .. yang kena rakyat biasa .. tengok lori bas yang dimiliki kroni yang menghenjut laju, ngapa tak saman .. kotak itam ada ngapa masih laju .. cilaka betul la.

Awanama berkata...

Buang AKAL masok jamban lah

Dah tahu BEWAK buat apa di DOKONG

Bodoh saja

Itu sebab ORANG UTAN tak undi PRU tau semua tipu saja