Jumaat, 19 Februari 2016

BEBERAPA BULAN LAGI




JENG JENG JENG

"Aksi sebenar akan berlangsung dalam 

beberapa bulan akan datang menerusi 

siasatan luar negara dan jika mereka 

menemui perkara serius, ia amat sukar buat 

kerajaan Malaysia untuk tidak 

mengendahkannya," katanya.



Derma RM2.6 bilion Najib bukan dari Arab Saudi, lapor WSJ 

Kredibiliti Peguam Negara  Apandi  kini dikompromi apabila The Wall Street Journal (WSJ) menyangkal kenyataan Datuk Seri Najib Razak bebas daripada sebarang salah laku dalam penemuan derma RM2.6 bilion dalam akaun peribadinya.
Pengarang kewangan WSJ Ken Brown dalam wawancara bersama ABC News Australia berkata, wang itu bukan daripada keluarga Diraja Arab Saudi sebaliknya datang daripada pelbagai syarikat berkaitan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
"Laporan kami selama berbulan-bulan menunjukkan wang itu bukan dari Arab Saudi tetapi dari syarikat dan akaun bank yang mempunyai hubungan dengan 1MDB.
"Ia tak mengejutkan selepas usaha kerajaan mendakwa wang itu datang dari Arab Saudi. 
"Realitinya, tiada sesiapa pun percaya dan mereka dibidas kerana perkara itu. Sekarang ini, mereka kata semua orang tidak lagi boleh membincangkannya," katanya.
Brown turut membayangkan lebih banyak maklumat akan diketahui umum apabila pihak berkuasa luar negara melanjutkan siasatan mereka.
"Aksi sebenar akan berlangsung dalam beberapa bulan akan datang menerusi siasatan luar negara dan jika mereka menemui perkara serius, ia amat sukar buat kerajaan Malaysia untuk tidak mengendahkannya," katanya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/derma-rm2.6-bilion-najib-bukan-dari-arab-saudi-lapor-wsj#sthash.77iRPJR0.dpuf
KAH KAH KAH

dalam beberapa

bulan lagi

kah kah kah

tak sabar 


nak tunggu

TERUSKAN LAGI

----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

arab gila penderma tidak ujud

duit itu dpd org gila duit kepada org gila duit dan gila kuasa lelaki dan perempuan

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih...

ayat beberapa bulan lagik nih dah banyak kali aku dengaq...

hasilnya tarak, yilek...

olah persetujuan ropa-ropanya...

cheit!

Tanpa Nama berkata...

Pundek apa ada kesah pon

Semua nak pundek lah

Tutup!!!!! Tutup!!!!! Tutup!!!!!!

Pundek datang bulan

BUSOK

panglimo potaseh berkata...

WSJ kau fitnah lagi PM kesayangan aku ye .. siap kau hari selasa nanti ..aksi apa dia, beberapa bulan lagi .. nanti belum sempat kau beraksi, PM aku akan saman kau, kali ni saman itu akan disalut dengan doa 20 juzuk tau .. PM aku dah ada penasihat power .. Tuang Guru Oktopus namanya .. cilaka kau WSJ, Si Kapir laknat, tak boleh tengok orang Islam chenang sikik.

Tanpa Nama berkata...

tu sb zahid komidi beli buku najib 500 naskah..zahid mungkin dah tempah baju melayu baru utk jd pm..kalo ikutkan kisah2 cia, barang siapa berdegil, maka hukumnya maut.apakah perkara itu akan tejd dimsia..kalo pbunuhan memali pun bole dipentaskan, kalo sauk al maunah pun bole dijdkan maharaja segala lawak, apatah lg 1mdb..yg pergi adalah rumahnya, namun sakanya masih berkeliaran mjaga perawan.beberapa bulan ke setahun ke itu hanyalah pyedap hati rakyat..pokoknya sang najib masih berkeliaran bebas dan mhisap darah..ini lebih merbahaya dari zika ataupun aedes atau sundol bolong..tak paham, sila tanya zahid komidi..takkan org jawa takda ilmu memutih, takkan takda perewang..nyai2 dan sunan2 diindon pasti bole bg bantuan..