Selasa, 23 Februari 2016

JIN OOO JIN LAGI
















TANGKAL
hebat..syabas..manusia harun jin dan zamihan ni bole pegang beribu2 jin.agaknya jin2 milik guru ji atau puaka kok ros tu bole tangkap dan ditangkal ke?mcm ne manusia bole confident dgn pengakuan islamic si jin2 tu?jin2 ada ic islam ke ada halal jakim ke?sedangkan manusia yg ada mgucap dua kalimah syadah pun kini masih kukuh sebagai penguasa yg memiliki negara dan memerintah dgn rasuah, akta2
baginda, akta2 zalim, gst cukai mekai yg menjerut leher tak kira rakyat islam ke rakyat hindu ke rakyat cina ke..apakah manusia2 spt zamihan dan harun jin ini bole merasuk ke sultan2 saudi agar tidak mbunuh warga yemen?cite2 alam jin ini kelihatan sgt hebat..sedangkan perkara2 kezaliman yg tuhan allah tunjukkan depan mata dgn mata kasar manusia, dgn mata syarit manusia, tp manusia tak dpt melihat, inikan pulak hal2 gaib yg langsung tak nampak.wajib la manusia zamihan dan harun jin ni bersatu dan mengumpulkan tentera2 gaib atau jin2 yg diislamkan serta disunatkan agar laknattullah amerika si taghut on HARUN JIN LAWAN ZAMIHAN JIN
Anonymous

on 2/22/16


TOK PAWANG
Kalau tukang batu kerje nye seharian ngikat batu, tukap atap buat atap .. ustaz dah tentu ngajar ugama, ngajar supaya manusia ini bermoral dan berintegreti, tak buat dua kerja
dalam satu masa, tak makan rasuah, tak dagangkan ugama .. bukan ajar camne nak masuk surge, itu kerja tuhan. Yang berurusan dengan hantu dan jin, sejak dulu lagi kita tahu ini urusan Tok Pawang, Bomoh dan Dukun.
Tapi sejak nama Harun Din terpacul aku tengok orang ugama dah pandai tangkap hantu. Aku kaanfiyus, memikirkan macamana pemain bola boleh masuk acara renang, macamana pelacur tetiba jadi uztazah. Uztaz dah tentu ramai di gajikan untuk ngajar ugama .. jadi ngajar jelah jangan curi masa jadi Pawang, nanti Pawang nak makan apa. Ustaz bukan setakat ngajar baca dan apal tapi secara praktikal untuk hadapi tata hidup hari ini .. supaya budak melayu tak stim dan terjerit-jerit lagi lihat lembu pakai baju kurung melintas dan nanti bila tua sikit tak makan rasuah. Tengok je lah kes buli dan pukoi hampir on HARUN JIN LAWAN ZAMIHAN JIN
panglimo potaseh


on 2/22/16



-------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Dulu ostat2 boleh cari makan jual agama.. skrg masa2 sukar la TT.. ostad2 kene buat kerja sampingan..

Ada yg menguntungkan.. jadi jurucakap dan panel2 syariah kpd Bank2 Islamik.. dah nama pun bank.. mestilah menipu kerjanya.. apala bodo sangat ostad2 ni.. malah bank2 kafirin pun sama buat produk islam.. semua riba dan duit penipuan adalah menjadi halal dgn petikan ayat2 quran dan hadis.

Kendian buat bisnes lembu korban kat oversea.. beli lembu 1800 kat pak cik kampung.. kutip 7 bahagian dpt 5000 lebih.. lumayan sih.. hantar utk eskimo dan alaska sana yg masuk islam.. untung 3200 tu..mau 20 ekor lembu.. mmg bisnes best bro..

Tolong kutip derma Palestine Syria kejadah mende.. lagi untung.. entah sampai ke idak.. Siap setup derma guna service Maxis Celcom lagi.. mentekendarah ni mcm2 cara.. mcm ASTRO jugak..

Kendian buat bisnes umrah dan haji.. masyuk bhai..dapat bawak satu keluarga pegi melancung arab dan mekah secara free anak beranak serta mertua besan.. kicik2 pun ok.. upah haji.. upah umrah.. sumer boleh..

Paling best.. jual pil cerdik utk bantu sekolah tahfiz. Uli taik kambing mende haper ntah.. beli dan balik telan.. dok bodo gitu jugak.. malas membaca jugak..abih pediah RM30 - 50 sebotol 15 bijik ja.. laris uuu.. melayu nak cerdik.. makan pil bodoh..jadilah cerdik..kahkahkah..sadis sungguh..

Cikai2.. jual ubat penguat kontol.. nak melancap dan berjimak pun malas.. boh ubat ni.. baru terasa nak melocok.. punyalah pemalas spesis melayu islam ni..