Sabtu, 27 Februari 2016

LAPORAN SAHABAT






MANDEEP SINGH
Mandeep singh orang melayu ke....saja nak tahu..kot kot org sotong tahu ker....hahaha 
on SAHABAT MAT SABU
chomeycute Chomey on 2/26/16

TONTON VIDEO
Insyaallah mgu depan gaji aku dermakn sikit kat abgmatsabu.Sikit je xseberapa kalo dibandingkan dgn pjuangan abgmatsabu.. Xramai org2 hebat mcm abgmatsabu, cuma yg rmi skrg ni org yg gila duit/pangkat/wanita termasuk gila tonton video german.hahaha
 on SAHABAT MAT SABUPublish 
| Delete | Spam Anonymous on 2/26/16 

NUMBER
Alhamdulillah, jap lagi nak pergi bank in 5642 5857 6644
 on SAHABAT MAT SABU
Anonymous on 2/26/16 

MASUK 20RM
TT, Aku nak bgtau kat TT ni..Aku baru saja transfer RM20 ke akaun 'Mat Sabu'. Aku guna Mayban2u Description of transaction: For Mat Sabu. Memang aku tulis macam tu dalam ruangan description tu. UMNO dan Hj Hadi Bangang... on IMAM FULUSIKOM



JUMAAT 26/2/16

HINGGA

 JAM 3:00

RM95,800 SUDAH

MASUK AKAUN

TERiMA KASEH

TERUSKAN LAGi


 MAY BANK

5642 5857 6644







---------------

1 ulasan:

Nazrio berkata...

Mandeep Singh famiLy pun ada yang pakai syorban... Sapa tahu Mandeep Singh penghafaL Dan mengamaLkan hadis~hadis nabi ibraheem, Moses, Jesus serta Muhammad...jangan ingat syorgha itu untuk meLayu isLam onLy